Do PUSI [OT}

1. Data: 2003-08-12 19:48:56

Temat: Re: Do PUSI [OT}
Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-08-12 at 18:46, Pusia wrote:

Nie obcielam, bo mi szkoda bylo - bo i mnie sie zachcialo tam pojechac i
pozwiedzac...

Kot

> [...]
> U mnie zawsze jest wolne łozko dla gosci.Połazimy po tym kresowym
> mieście.napatrzymy sie na te zielonosci,
> ,zwiedzimy Wersal Połnocy czyli Pałac Branickich,objemy sie kiszka
> ziemniaczana u mistrzyni swiata w pieczeniu kiszki co ta ja Makłowicz w
> swoim programie pokazywał,pogłaszczemy zaprzyjaźnionego żubra po
> karku,popatrzymy na bociany i kruki w puszczy i na kresowe cerkwie,żydowskie
> synagogi ,tatarskie
> meczety,unikalny na skale europejska kosciołek ( a dlaczego unikalny to
> dowiesz sie na miejscu), może moj kumpel łos zechce wychylic swe cielsko z

rID=22254

--
Agnieszka Roos <a...@p...onet.pl>

1. Data: 2003-08-12 19:53:09

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu ostrożnie bo wezmę na poważnie :-)) a moje dziecko ma jeszcze 3
tygodnie
> wakacji :-)))

No a nie masz ochoty popatrzec jakie cuda robi
Madziula,Balbina,Karina,Justyna,Agus i pare innych osobek ,ze o mojej
skromnej osobie nie wspomne?My chetnie tez bysmy obejrzały dzieła Twych
rak.....
Odwiedzały nasze miasto i przy okazji nas inne pozytywnie zakrecone
robotkowiczki ,mozesz i TY ,no nie???A pretekst do podrozy zawsze sie
znajdzie hihihih...
Pusia

1. Data: 2003-08-12 20:18:15

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja Was zdenerwuje - ja z zielonej Francji, przez okno widze z jednej
> strony Pireneje, z drugiej Ocean Spokojny, a palm u nas dostatek ;-)

Ale jakoś zaproszenia nie zauważyłam... Przeoczyłamn czy cóś?
Monia

1. Data: 2003-08-12 20:21:08

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sie

> Byla poranne godziny i nie w weekend (wredna
> jestem co) zaprasza i wybrzydza:-))

Ależ to wyśmienita pora!!! Tylko że jeszcze na 10 dni wyjeżdżam (znaczy
chyba). Dzieciaki w jakim wieku?
Monia

1. Data: 2003-08-12 20:27:37

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monia <m...@a...pl> napisał(a):

> lepiej

> sie

> Ależ to wyśmienita pora!!! Tylko że jeszcze na 10 dni wyjeżdżam (znaczy
> chyba). Dzieciaki w jakim wieku?

> Monia

Dziecięcie jedno - córcia 8 lat ale komunikatywna i też xxx aż jestem dumna
Ania

1. Data: 2003-08-12 20:33:51

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Odwiedzały nasze miasto i przy okazji nas inne pozytywnie zakrecone
> robotkowiczki ,mozesz i TY ,no nie???A pretekst do podrozy zawsze sie

Pewnie,że mam ochotę zobaczyć i nauczyć się bo pokazywać to ja za dużo nie mam
co :-( Z pretekstem gorzej bo ja taka mocno stacjonarna i uzależniona od
możliwości transportowych małżonka, który nas(mnie i córcię) wakacyjnie zawozi
zostawia i potem przyjeżdża po nas. Tak,że u mnie wyjazdy to w konkretne
miejsce a nie przy okazji niestety nie te czasy kiedy się brało plecak i gdzie
wola.
reszta na priv
Ania

1. Data: 2003-08-12 20:38:06

Od: "Zosia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm... czy kogoś interesuje krajobraz ogromnych dołów kopalni odkrywkowej z
kominami elektrowni w tle? jako dziecko kochałam "dinozaury" czyli ogromne
maszyny do ściagania wierzchniej warstwy ziemi z pokładów węgla brunatnego.
dinozaury spaceruja do dzisiaj, ciepłe od chłodzenia turbin jeziora zapraszają
juz w maju, najstarszy znak drogowy rozmawia z miejscowym jasnowidzem, jeden z
lasów wybrała sobie pustelnia kamedułów, koniki skaczą z radości na każdym
wjeździe do miasta - słowem, Konin wita:) Może w jakims OT opiszemy dokładniej
swoje miasta, skoro Pusia dala jak zwykle dobry poczatek?:)

1. Data: 2003-08-12 20:42:54

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie obcielam, bo mi szkoda bylo - bo i mnie sie zachcialo tam pojechac i
> pozwiedzac...
>
> Kot

A co wstrzymuje????????

Pusia

1. Data: 2003-08-13 10:37:57

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-08-12 at 22:18, Monia wrote:

> Ale jakoś zaproszenia nie zauważyłam... Przeoczyłamn czy cóś?
> Monia

Ja przeoczylam - zapraszam

Kot

1. Data: 2003-08-13 10:38:06

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 2003-08-12 at 22:42, Pusia wrote:

> A co wstrzymuje????????

Odleglosc....

Kot

szydełko-skręca mi się serweta ?!