Do PUSI [OT}

1. Data: 2003-08-13 13:35:06

Temat: Re: Do PUSI [OT}
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> > A co wstrzymuje????????

> Odleglosc....

> Kot

A cio...samochody ,pociagi i samoloty .....wyzdychały hihihi?

Pusia

1. Data: 2003-08-13 19:36:37

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-08-13 at 15:35, Pusia wrote:

> A cio...samochody ,pociagi i samoloty .....wyzdychały hihihi?

Nie, ale kaski jakos nie ma.
W Warszawie bede we Wrzesniu, ale nigdzie dalej sie nie wybieram (no, moze do
Legionowa ;-)) I czasu tez malo - bede miala tydzien z Rodzicami, a pozniej oni
wyjezdzaja na tydzien, a ja pilnuje inwentarza (2 psy, 3 koty, rybki - nie wiem ile)

Kot

1. Data: 2003-08-13 20:15:03

Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zapraszam !!!

Uff, bo przyjade??!!

Od czasu, jak od pana w wieku starszym, wyznania mojzeszowego (sam to
podkreslal) dowiedzialam sie, ze jego tata urodzil sie w takim rosyjskim
miescie przed rewolucja ...w BIALYMSTOKU. Na moje niewinne pytanie, iz chyba
nie byla to Rosja tylko Polska (pod zaborem...?) dowiedzialam sie iz nie, na
pewno Rosja, tato mu wszystko opowiadal dokladnie. Od tego czasu pragne
zobaczyc to, no wlasnie jakie (???!!!) miasto!!!

Pozdrawiam,

Anna

PS.(co to jest kiszka ziemniaczana?)

1. Data: 2003-08-13 21:14:47

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zobaczyc to, no wlasnie jakie (???!!!) miasto!!!
> PS.(co to jest kiszka ziemniaczana?)

Wlaaaaasnie..jakie miasto??Nie zobaczysz ,nie odpowiesz na to
pytanie....chociaz przyznaje bez bicia-przedwojennej atmosfery tej mieszanki
kulturowej na zywo,ktora znaja nasi dziadkowie - juz chyba nie uswiadczysz
bo jak wiadomo osoby wyznania mojzeszowego mieszkaja juz gdzie
indziej,wiekszosc Tatarow sie zasymilowała ,Białorusini wolą teraz uchodzic
za Polakow z krwi i kosci,Litwini stali sie Europejczykami razem z nami cała
geba i co tam dla nich te kresowe bajania(no moze kultywuja swoje tradycje w
Punsku i podobnych enklawach...),Romowie w
Londynie....itd,itp.............ale co nieco jeszcze sie ostało..........

Kiszka ziemniaczana =babka ziemniaczana we flaku hihihih....

Pusia(machajaca łapkami.......czy u Was też urodzaj na szerszenie??????)

szydełko-skręca mi się serweta ?!
frywolitki - poszukuj
Piękne myszki i nie tylko
Zapraszam