Czy mam się czegoś obawiać

11. Data: 2009-11-04 22:02:13

Temat: Re: Czy mam się czegoś obawiać
Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> J ostatno byłem szczepiony
> w czerwcu 2010
A to z pewnością na długo ci wystarczy:)
> I co ciekawe temat jest na 3 forach i do tej pory żadna osoba nie
> wszczeła alarmu
Pewie jest ku temu jakiś powód
Zgadujemy?

--
PawełJ

12. Data: 2009-11-06 18:57:57

Temat: Dodatek 1- czy chrostka zmienia sytuacje
Od: " " <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałem napisać kilka rzeczy sory muszę się wygadać
1- Na palcu miałem chrostkę zaczerwienienie pokazałem to w szpitalu
powiedzieli mi ze ta chrostka to nie rana i nie pochodzi od myszy gdyby od
myszy to by mi się krew lała i tylko w takim przypadku może dojść do zakażenia
2- dziś przeprowadziłem miła rozmowę z panem ordynatorem chorób kliniki
chorób xakaźnych w Krakowie
powiedziałem wszystko o tej chroście powiedział ze muszę ufać lekarzom
spytał się czy lała mi się krew powiedziałem ze nie
powiedział że gdyby mnie ugryzła mysz to bym poczuł i zaraz by się lała krew

Czy ta chrostka zmienia sytuacje ?

13. Data: 2009-11-07 14:15:57

Od: biggero <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mogła być zatruta. Gdybyś nie stosował trucizn to mógłbyś "zainstalować"
> sobie kota, szczepionego przeciw wściekliźnie. Udany egzemplarz by myszy
> usuwał.

A po co kotem? Myszy się zabija sprytem, a nie kotem. Kot to dodatkowy
kłopot zawsze.
Ja jak jestem na wsi, to zawsze jakieś myszy zauważę i zatłukę.

A sprytem się zabija np. tak:
Gasi się światło i idzie się spać, myszy zaczynają harcować i
hałasować. Lokalizujemy słuchem mysią dziurę. Później czekamy, aż
hałas przeniesie się poza mysią dziurę. Wtedy przystępujemy do
działania. Wyskakujemy z łóżka, zapalamy światło i zatykamy czymś
mysią dziurę. Po zapaleniu światła i zrobieniu hałasu mysz się nie
ruszy. Musimy chwilę poczekać w ciszy i spokoju, aż zacznie wracać do
mysiej dziury. Wtedy możemy już bez ogródek próbować ją zadeptać, czy
też rozgnieść kapciem w ręce. Mysz będzie zawsze próbowała wrócić do
mysiej dziury. Ale gdy do niej doleci, tu ją czeka niemiła
niespodzianka - brak dziury. Wiem z autopsji, że myszy wtedy panikują
- próbują uciekać na ciebie. I tu je wtedy właśnie dorwiemy.
Załatwiłem w ten sposób wiele. Metoda może wymagać modyfikacji - dziur
może być wiele, wtedy każdą zatykamy.
Ja mam bardzo lekki sen i skrobanie mysie bardzo mi przeszkadza.
Dlatego potrzebowałem niezawodnej metody usuwania takiego skrobania
cito!
Kiedyś próbowałem sobie z mysiego skrobania nic nie robić, ale nie
zmrużyłem oka do czwartej rano i musiałem wdrożyć moją metodę cito! z
całą stanowczością. Ktoś powie, że jestem bezwzględny, ale ja mu
odpowiem: same sobie myszy winne, ja ich tam nie zapraszałem.
Sprytem można też zabijać zastawiając sprytnie pułapki na myszy.

A tak na marginesie: te trutki na myszy zawierają środek mumifikujący.
Niby powoduje to, że się nie rozkłada, ale tak naprawdę to się
rozkłada przez drugi okres czasu. Jak dla mnie jest to obrzydliwe i
już wolę łapać myszy sprytem.

B.

14. Data: 2009-11-08 19:32:32

Temat: Do pana Jarka
Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl> napisał(a):

> "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

> Gdyby pańskie myszy miały wścieklizne, to by nie było z Nimi problemu
> (zachowywałby się bardzo nienaturalnie etc). A nawet, zakładająć iż
> potencialnie ta mogła być nosicielem, to jeśli Pana nie ugryzła, a zachował
> Pan podstawy higieny to nie ma powodów do obaw.
>
> Pozdrawiam.

Od razu umyłem ręce mydłem itd
jak od razu myłem ręce krew się nie lała na 100 %
czyli nie było możliwe zakażanie wścieklizną czy tak

2 to nie była mysz dorosła to było ledwie chodzącę mysie dziecko bardzo małe itd
przecież nie jest możliwe żeby taka mała mysz ugryzła ?
jak by ugryzła do krwi a to nas interesuje to by się lała krew to bym poczuł

zmyliła mnie tylko chrostka na placu
chrostkę oflądał lekarz byłą stara
zastarzała itd

zrobiłem eksperyment
w piatek rozdrapałem tą chrostkę
troszkę polała się krew
i dzis całkiem czerwona zaczerwienina itd
wtedy byłą zsklepiona itd

15. Data: 2009-11-12 10:39:39

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gasi się światło i idzie się spać, myszy zaczynają harcować i
hałasować. Lokalizujemy ......
Właśnie od tej roboty jest kot.
W zasadzie jego czas powinien być tańszy od twojego.

Specjaliści od chorób neurodegeneracyjnych
czy to kolka?
Bonefos w onkologii
patenty na żywność
braki w obrazie