Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)

1. Data: 2005-12-30 21:03:19

Temat: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Od: "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> szukaj wiadomości tego autora

Do woja marsz, do woja ...

Podpisaliscie umowy w listopadzie na 2006
a teraz ...co? Nie pasuje?
to chyba pozaszywałi Wam kieszonki w fartuszkach

Ło matko!!!

Ale popieram, bijta się o 1zł.
Ja ze swojej strony (a niech tam) zostawie grzecznie złotóweczkę w
Rejestracji
za każdą wizytę u lekarza tzw. "rodzinnego".

Rodzinnego - bo powinien mnie znać,
i znać historię mojej choroby,a mój "rodzinny" zmienia sie średnio 2 x w
roku.

Ze swojej strony uważnie prześledzę historię moich wizyt,u tzw."rodzinnego"
i u kolejnej hieny tzw. "swojego" dentysty
ciekawe na ile naciągneliście NFOZ (przyrzekam wyniki opublikuję na
grupie)

do zobaczenia na przysiędze 2006

pozdrawiam NOWOROCZNIE

lm

2. Data: 2005-12-30 21:20:09

Temat: Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może i ja pobawię się w detektywa...

KORWIN NIKKE FOREVER !!!!!!!!!!!!!!!111

Dr.Endriu

3. Data: 2005-12-30 21:22:37

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 30 Dec 2005 22:03:19 +0100, "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> wrote:

>Do woja marsz, do woja ...
[ciah]
>do zobaczenia na przysiędze 2006

powołanie możesz mi przysłać na maila

--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

4. Data: 2005-12-30 21:38:43

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Do woja marsz, do woja ...
> Podpisaliscie umowy w listopadzie na 2006
> a teraz ...co? Nie pasuje?

Wlasnie nie podpisali. Bo widzisz jak hydraulik sie zatrudni w zakladzie
pracy i nie przyjdzie do roboty to go wypieprza i nic zlego sie nie stanie.
A jak lekarz sie nie zatrudni to i tak kaza mu pracowac. Rozumiesz cwoku? ha
ha ha... ha..... ha ha, smieje sie ta szczerze jak ten debil z samoobrony po
komentarzu na temat gwalcenia prostytutek.

--
Pozdrawiam Norbert

5. Data: 2005-12-30 21:48:46

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracy i nie przyjdzie do roboty to go wypieprza i nic zlego sie nie
> stanie. A jak lekarz sie nie zatrudni to i tak kaza mu pracowac. Rozumiesz

jak dzis czytalem jak to pan Dron straszyl lekrzy wojskiem,
to mi to przypominalo jakas calkowita dziecinade,
jak bym mu jeszcze ktos podpowiedzial, ze moze tak
znacjonalizowac majatki lekarzy i ich przychodnie
a lekarzy co nie podpisza rozstrzelac to pewnie by
pan Dorn byl za, ale widac Jaruzelski mial racje wierzac,
ze socjalizm sie ostoi no i sie ostal, raz rzadza nami
socjalisci bezbozni a raz pobozni ale zawsze to jest
nie kto inny jak czerwonka, a naiwne spolecznienstwo
wierzy polityka i UE, ze to jest kapitalizm

Tomek

6. Data: 2005-12-30 21:54:10

Od: "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]
> powołanie możesz mi przysłać na maila

> Leszek Słodkowski aka Harry Haller
> gg 1398692 harry[at]harryhaller.com
> Paderborn , Niemcy

Ooo!
widze że stać Cię na zwrot kosztów za swoje studia !
oby więcej takich honorowych, czytaj niżej.

Gastarbeiter nm., dosł. 'pracownik-gość', przybysz z innego kraju (gł. z
Włoch, Jugosławii, Turcji a. Hiszpanii, Pokski) zatrudniony w RFN w sytuacji
braku rąk do pracy, zwł. do prac niechętnie podejmowanych przez tubylców
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/AD3582DED22E
07A2C12565D8006F0F7B.php

pzdr

lm

7. Data: 2005-12-30 21:56:08

Od: Jacy <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrze mu Norbert powiedziałeś. Tak trzymać.
Swoją drogą co się dziwić niedoinformowanym ćwokom.
Wierzą tylko w to co im propaganda rządowa podaje w papce informacyjnej.
Ciekawe ćwoki czy się zastanawiacie z czyich to pieniędzy będzie
prowadzony plan awaryjny i centrum kryzysowe, białe niedziele 3 razy w
tygodniu, co ja piszę... jest jedna niedziela w tygodniu ;-)
aaa... i 18 zl za wizytę, weź jeden z drugim kalkulator i policz gdzie
są wypierdalane twoje pieniądze na leczenie.
To tyle.

--
Jacy

8. Data: 2005-12-30 21:59:56

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wisla. Teraz czekamy na propozycje rzadu. Chyba jestesmy wolnymi ludzmi i
> mamy prawo do decydowania gdzie prowadzimy swoja dzialalnosc gospodarcza.
> Moze to Cie zdziwi ale prywatnym przedsiebiorcom z NZOZ zalezy na jasnych
> regulach gry. I mamy dosc traktowania nas przez kolejne socjalistyczne
> rzady

widzisz, problem w tym, ze malo ludzi w Polsce wie iz system w ktorym
zyja i ktory 'wyznaja' to socjalizm,
teraz rzad zwali winne na was lekarzy, a glupi lud przyjdzie was bic
i ograbiac zadajac abyscie doplacali do swojego interesu

Tomek

9. Data: 2005-12-30 22:00:17

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "~profos~" <w...@u...pl.ivalid.> napisał w wiadomości
> Do woja marsz, do woja ...
>
> Podpisaliscie umowy w listopadzie na 2006
> a teraz ...co? Nie pasuje?

Nic nie podpisywalismy. Nasze umowy wygasaja 31.12 o goidz 24 a w
rzeczywistosci dzisiaj o 18.00. Potraktuj to tak; 14 tys lekarzy zakonczylo
dzis swoja dzialalnosc i zaczyna sie zastanawiac nad wyjazdem z kraju nad
> [...]

regulach gry. I mamy dosc traktowania nas przez kolejne socjalistyczne rzady
jako gosci ktorzy i tak sie wyzywia z wziatkow. sa kraje gdzie lekarze zyja
z uczciwych pensji, policjanci nie biora lapowek, sedziowie nie waza na
szalach sprawiedliwosci kto wreczyl wiecej. A jezeli nawet takich nie ma,
to nie jest standardem europejskim korupcja taka jak w Polsce.

> [...]
> Rejestracji
> za każdą wizytę u lekarza tzw. "rodzinnego".

I tak powinno byc. Dopiero jak czlowiek za cos zaplaci to to ceni. jak ma za
"darmo" to tym gardzi.
Nie wiem czy zdajesz sobie sprawe, ze wiekszosc dawnych demoludow
wrpowadzila juz czesciowa odplatnosc za uslugi medyczne. Inaczej sie juz nie
da.

> [...]
> i u kolejnej hieny tzw. "swojego" dentysty
> ciekawe na ile naciągneliście NFOZ (przyrzekam wyniki opublikuję na

Jezeli znasz sposob w jaki lekarz POZ moze naciagnac NFZ to podaj. Chetnie
poslucham. Bo ja nie znam.

> do zobaczenia na przysiędze 2006

do zobaczenia w M.A.S.H. Proponuje obejrzec :-)))))))))

10. Data: 2005-12-30 22:00:48

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo!
> widze że stać Cię na zwrot kosztów za swoje studia !

Musisz zrozumiec co znaczy slowo bezplatne (pomijajac ze ksiazki i inne
media i tak sporo kosztuja). Kazdy moze studiowac co mu sie podoba z darmo
(jesli jest na tyle bystry aby sie dostac) i nie musi za nic oddawac
poniewaz panstwo placi za to z podatkow rodzicow dzieci ktore studiuja. A ze
tobie w zyciu nie wyszlo to juz twoja sprawa.

--
Pozdrawiam Norbert

celebrex a alkohol
POZ info z http://pzmazowsze.pl/