Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)

81. Data: 2006-01-02 21:43:27

Temat: Re: Do tzw. lekarzy. Brawo PiS ( kto chce niech czyta)
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
news:ehuir19jkqe7plufdmfj13taegrdei8rld@4ax.com...

> a) umawiac na konkretny termin to nie bedzie ich siedzialo 50 w
> poczekalni i kichalo :-)

Nie dziala gro ludzi przybywa wtedy kiedy podwiezie ich autobus. Albo po
mszy.

> b) www.rekuperatory.pl
>
> c) a jakies filtry antybakteryjne ? Przeciez nie trzeba wietrzyc,
> mozna w obiegu zamknietym czyscic.

A drogie to? Moze jak dadza zlotowke na glowe to sobie cos takiego fundne.
A na smrod dziala? Bo to jest problem a nie jakies tam miazmaty :-)))))))

82. Data: 2006-01-02 22:41:30

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 2 Jan 2006 22:43:27 +0100, *Piotr Maksymowicz*
<news:dpc6ej$ign$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> A drogie to? Moze jak dadza zlotowke na glowe to sobie cos takiego fundne.
> A na smrod dziala? Bo to jest problem a nie jakies tam miazmaty :-)))))))

W "mojej" przychodni mają lampy przeciwbakteryjne.

--
Kaja

83. Data: 2006-01-02 23:54:13

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 2 Jan 2006 22:43:27 +0100, Piotr Maksymowicz wrote:
>Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
>
>A drogie to?

Chyba tanieje.

>A na smrod dziala? Bo to jest problem a nie jakies tam miazmaty :-)))))))

Od smrodu jeszcze nikt nie umarl, a od swiezego powietrza dwie armie
pod Moskwa :-)

J.

84. Data: 2006-01-03 08:58:28

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> writes:

> Nie dziala gro ludzi przybywa wtedy kiedy podwiezie ich autobus. Albo po
> mszy.

W niedziele i tak przychodnia nieczynna.

MJ
PS. A prywatne przychodnie umieja ludzi na godziny pozapisywac...
Owszem, nie w 100% sie udaje. Ale jednak...

85. Data: 2006-01-03 09:22:19

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:2nhd8ld6x7.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl tako rzecze Michal Jankowski

> PS. A prywatne przychodnie umieja ludzi na godziny pozapisywac...
> Owszem, nie w 100% sie udaje. Ale jednak...

Bo mają trochę inną klientelę. Która sobie ceni swój czas. W państwowej
mam np. 3 numerek na 14. Przychodzę, a tam starsze panie co mają
numerek na 16 i jakieś, co miały numerek na 13, ale nie zdążyły.

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

86. Data: 2006-01-03 09:59:08

Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

> W niedziele i tak przychodnia nieczynna.

Kolega chyba do kosciola nie chodzi. Bo msze nie tylko w niedziele sa :-)

> MJ
> PS. A prywatne przychodnie umieja ludzi na godziny pozapisywac...

W miescie moze i tak. Na wsi to nie takie proste. Bo: przyzwyczajenie, brak
transportu, traktowanie poradni jako miejsca spotkan towarzyskich, targ,
msza itd ......

87. Data: 2006-01-03 18:16:04

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> writes:

> Kolega chyba do kosciola nie chodzi. Bo msze nie tylko w niedziele sa :-)

W dzien powszedni msza o 6:00 i 19:00 - albo jakos tak...

MJ

celebrex a alkohol
POZ info z http://pzmazowsze.pl/
Badanie krwi