Do użytkowników podłogówki

1. Data: 2010-01-02 18:20:43

Temat: Do użytkowników podłogówki
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Powiedzcie mi, jaką macie temperaturę pomieszczeniach z rurkami, mierzoną tradycyjnie
termometrem
wiszącym około 160-170 cm od podłogi?
Tzn chodzi mi o komfort cieplny.
U siebie (jako nowy user podłogówki) widzę zwykle ok. 18- 19 st.C
zasadzie ok, ale mam wątpliwości, czy to standard.Do tej pory "ciepło" było przy
20-21stC..
R.

2. Data: 2010-01-03 10:59:18

Temat: Re: Do użytkowników podłogówki
Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier pisze:
> [...]
> U siebie (jako nowy user podłogówki) widzę zwykle ok. 18- 19 st.C
> zasadzie ok, ale mam wątpliwości, czy to standard.Do tej pory "ciepło"

Jeszcze nie jestem uzytkownikiem ale pozwole sobie zabrac glos - wlasnie
na tym polega "magia" podlogowki, ze komfort cieplny osiaga sie przy
nizszych temperaturach powietrza w pomieszczeniu - wlasnie jakies 18stC
vs 20stC - za to w stopy jest ci cieplej, wiec i nie odczuwasz chlodu.
Tak jak masz, tak ma byc - bo przyznasz chyba, ze dzskomfort odcyuwasy
tzlko gdz yerkniesy na termometr, ktory pokazuje zdecydowanie nizsza
temperature anizeli ta, do ktorej byles przyzwyczajony? :)
--
zbigi

3. Data: 2010-01-03 18:49:09

Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zbigi wrote:

> [...]
> dzskomfort odcyuwasy tzlko gdz yerkniesy na termometr, ktory pokazuje
> zdecydowanie nizsza temperature anizeli ta, do ktorej byles

inna ewentualność to taka, że termometr ma popsuty ;)

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

4. Data: 2010-01-03 20:52:32

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> zbigi wrote:

> inna ewentualność to taka, że termometr ma popsuty ;)
Wykluczone:-) Badania naukowe w toku- mierzenie temperatury podłogi i pomieszczenia
rożnymi sprzętami:)

5. Data: 2010-01-04 00:20:25

Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>   zasadzie ok, ale mam wątpliwości, czy to standard.Do tej pory "ciepło" było przy

to dosyc subiektywna rzecz, dla mnie 2 lata temu komfortowo było przy
20 w dzień i 18 w nocy, jak urodziło się dziecko, to teraz jest non
stop 22, no i jak zdarza się że spadnie do 20 (albo niżej, właśnie
teraz jest 19 przy minus 25 na zewnątrz) to mam uczucie przejmującego
chłodu :-)

pozdrawiam
s_13

6. Data: 2010-01-04 07:24:01

Od: "news.dialog.net.pl" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tzlko gdz yerkniesy na termometr, ktory pokazuje zdecydowanie nizsza
> temperature anizeli ta, do ktorej byles przyzwyczajony? :)

Dokładnie u mnie tak samo. 20st to juz naprawdę ciepło częsciej mam koło 19.
Choć to wszystko zależy od człowieka. Znam takich którym dopiero przy 24-26
jest ok. Wtedy to idzie drewna, gazu czy innego opału.

7. Data: 2010-01-04 08:06:16

Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news.dialog.net.pl pisze:

> Dokładnie u mnie tak samo. 20st to juz naprawdę ciepło częsciej mam koło 19.
> Choć to wszystko zależy od człowieka. Znam takich którym dopiero przy 24-26
> jest ok. Wtedy to idzie drewna, gazu czy innego opału.

No ale ci tacy to potrzebuje te 24...26stC rowniez przy podlogowce?
--
zbigi

8. Data: 2010-01-04 11:31:23

Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Sty, 01:20, s_13 <s...@i...pl> wrote:

> [...]
> stop 22, no i jak zdarza się że spadnie do 20 (albo niżej, właśnie
> teraz jest 19 przy minus 25 na zewnątrz) to mam uczucie przejmującego

Mam dokładnie to samo. Odkąd urodził mi się syn, w 20 stopniach jest
mi zimno :)
Również najbardziej komfortowo czuję się przy 21.5-22 stopniach.

9. Data: 2010-01-04 13:19:25

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rentier wrote:
> [...]
> U siebie (jako nowy user podłogówki) widzę zwykle ok. 18- 19 st.C
> zasadzie ok, ale mam wątpliwości, czy to standard.Do tej pory

20 do 22 ok 120 nad podłogą :)

10. Data: 2010-01-04 13:20:03

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zkruk [Lodz] wrote:

> inna ewentualność to taka, że termometr ma popsuty ;)

albo ma źle policzoną podłogówkę, albo dom jest jeszcze mokry.

Montaż kuchenki gazowo - elektrycznej w ciągu mebli - 3cm...
Tarcza do betonu wieksza od fi 230
łóżko dla dwójki dzieci
Jak zamalować zaciek?
matowe kafle w łazience - czy nie są zmorą?