Dobry

11. Data: 2005-09-20 10:26:21

Temat: Re: Dobry
Od: "MOLNARka" <M...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@r...kgb> napisał

> Ja wrocilem tylko na psr, do kraju jeszcze mi nie spieszno, jak i
> rowniez nie wiem czy wroce.

Super ... 'nie wiem czy wróce' ale chcesz nam* wybierać jak mamy żyć** ;-/

* tym co są w kraju
** kto będzie rządził

Możesz mi wytłumaczyć motywy?

Pozdrawiam
MOLNARka

12. Data: 2005-09-20 11:34:37

Od: wytnij_to <"(wytnij_to)k_s_lis_"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepszy
najlepszy
pozdr.

13. Data: 2005-09-20 12:57:07

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" ...
> Użytkownik "Bischoop" <B...@r...kgb> napisał

> Super ... 'nie wiem czy wróce' ale chcesz nam* wybierać jak mamy żyć**
> [...]

No grunt sobie przygotowuje do powrotu. Jak będzie po jego myśli, to
wróci... albo i nie ;)

--
EwaSzy
Shhhh, to jest usenet, tu się kopie po dupach, a nie humor poprawia.

14. Data: 2005-09-20 13:11:33

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"MOLNARka" <M...@M...pl> wrote in message

> Super ... 'nie wiem czy wróce' ale chcesz nam* wybierać jak mamy żyć**
> ;-/
>
> * tym co są w kraju
> ** kto będzie rządził
>
> Możesz mi wytłumaczyć motywy?

koledzy i kolezanki z kraju dzwonia o posilki :)

iwon(k)a, ktora tez glosuje za granica bedac

15. Data: 2005-09-20 14:37:39

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka wrote:

> Możesz mi wytłumaczyć motywy?

Bo zaklada taka mozliwosc, ze wroci, i chce miec wplyw na to, co sie
tutaj dzieje ? Bo jego dzieci/rodzina itp mieszkaja w Polsce i mu zalezy
? Ja tam sobie potrafie wyobrazic wiele powodow. Jesli komus juz calkiem
wisi, to chyba nie bedzie zadawal sobie trudu.

Ale spoko... ja nie glosuje, bo mam do urny 500 km i nie chce mi sie ;-)

D.
--
Koniec kazdego nurkowania to sytuacja awaryjna. |
Inaczej kto by chcial wychodzic z wody ? | (c) Konrad Dubiel

16. Data: 2005-09-21 11:37:54

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dgoo57$11o$1@nemesis.news.tpi.pl> MOLNARka napisał(a):

> Użytkownik "Bischoop" <B...@r...kgb> napisał

> Super ... 'nie wiem czy wróce' ale chcesz nam* wybierać jak mamy żyć** ;-/

> [...]

Mam prawo do glosowania wiec mam prawo glosowac, jeszcze nikt mi tego
nie zabronil, wiec mam prawo wybrac prezydenta ktory w mojej opini zrobi
dla Polski dobrze lub ktory zrobi burdel. Ot to sa te motywy.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

17. Data: 2005-09-21 11:40:00

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <hn7xb8hcba2u$.dlg@habeck.pl> Habeck Colibretto napisał(a):

> Ale ja tu nadal mieszkam. ;)
> Nie podważam Twoich praw wyborczych w żaden sposób. Tak tylko mimochodem
> pytam.

Bo nie odrzucam mysli ze kiedys wroce, i chce miec w udzial i moc w
temacie: Co dalej Polsko.

18. Data: 2005-09-21 13:11:27

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko proszę - dobrze wybierz. :)

*Habeck*
- Schutzbach

19. Data: 2005-09-21 14:37:48

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1xmu9b70h08c4$.dlg@habeck.pl...

> Tylko proszę - dobrze wybierz. :)

Podejrzewam ze będzie ciężko ;-)

Magda

20. Data: 2005-09-30 15:51:11

Od: Bischoop <B...@r...kgb> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <i...@h...pl> Habeck Colibretto napisał(a):

> A po co?

I tak nie tego nie zrozumiesz.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %
% Szanuj siebie i blizniego swego, zielen i netykiete %

Kult dozgonnej milosci
Jestem kawalerem a chce sie zwiazac z rozwodka z 3 dzieci
"stan cywilny" uwzględniony ;-)
skąd te zdrady?
Mieszkanie - problem moralny?