Dobry chirurg naczyniowy w Rzeszowie lub okolicach

1. Data: 2005-08-12 06:11:35

Temat: Dobry chirurg naczyniowy w Rzeszowie lub okolicach
Od: "Drobson" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu dobrego chirurga naczyniowego w
Rzeszowie lub okolicach.
Mam namiary na paru no ale nie wiem który jest najlepszy.
Sprawa jest poważna więc bardzo proszę o odpowiedź każdego kto mógłby mi
pomóc.
Pozdrawiam
Darek

2. Data: 2005-08-12 15:07:45

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Drobson" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Mam namiary na paru no ale nie wiem który jest najlepszy.
> Sprawa jest poważna więc bardzo proszę o odpowiedź każdego kto mógłby mi

dr Marek Koberski, dr Janusz Kler - przychodnia na Warzywnej

pozdr.

casus

Maly problem po porodzie
wybielanie zębów