Dokumentacja Medyczna !!!!!

11. Data: 2000-11-17 14:02:10

Temat: Re: Dokumentacja Medyczna !!!!!
Od: "Slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

To określenie "obiekty treningów lekarzy" o pacjencie
jest zaczerpnięte z wypowiedzi lekarza (zbulwersowanego zachowaniem notabene
kolegi), dlatego zostało wzięte w cudzysłów.

> No nie. W Niemczech lekarzy tez sie lepiej traktuje, a nie jak glodne
swinki
> doswiadczalne nieudanej reformy. Daruj sobie takie ciekawe porownania.

Ale profesjonalistą jest się bez względu na pieniądze !

Miałem ostatnio porównanie, dwa szpiatale (publiczne) zajmujące się tym
samym oddalone od siebie 24 km.
Finansowane w ten sam sposób, ta sam Kasa itp.

W jednym pacjent jest wrogiem, a w drugim partnerem na równych prawach w
procesie leczenia.

Pozdrawiam
Sławek

12. Data: 2000-11-17 15:37:03

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> To są pracownicy administracyjni, a nie personel medyczny (chyba)!

personel nie-medyczny musi mieć dostęp do dokumentów pacjentów, choć
ograniczony. Sprawy obrachunkowe, archiwizacja itd itp.

> Miałem na piśmie, ale za bardzo to nikogo nie interesowało, nawet nie
> potwierdzili mojej tożsamości !!
no to błąd, ale z tego cienkiego sznurka stryczka na nich nie zrobisz.
Może cię znali (nawet jak nie, to tak) itp...

> Między innymi dzięki temu informatorowi, oraz pomocy ludzi zaangażowanych w
> jego tworzenie właśnie zaczynamy skarżyć ZOZ oraz lekarza.

życzę szczęścia, niestety na ogół szanse są marne (wiem z rodzinnego
doświadczenia), ale może czasy się zmieniają...

waldek

13. Data: 2000-11-18 17:17:01

Od: "Slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> personel nie-medyczny musi mieć dostęp do dokumentów pacjentów, choć
> ograniczony. Sprawy obrachunkowe, archiwizacja itd itp.

Właśnie ograniczony, a nie niczym nieograniczony !!!!

> no to błąd, ale z tego cienkiego sznurka stryczka na nich nie zrobisz.
To jest ich najmniejsze przewinienie !!!!

> Może cię znali (nawet jak nie, to tak) itp...
A nawet, ( mimo że nie znali) dokumenty były nie moje tylko mojej żony
!!!!!!!!

> życzę szczęścia, niestety na ogół szanse są marne (wiem z rodzinnego
> doświadczenia), ale może czasy się zmieniają...

Dzięki !!!!!!!!

POzdrawiam
Sławek

14. Data: 2000-11-18 17:20:21

Od: "Slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> no to błąd, ale z tego cienkiego sznurka stryczka na nich nie zrobisz.
To jest ich najmniejsze przewinienie !!!!
Skoro bank płaci tylko za to że wysłał kartkę imieniową ( a tym złamał
ustawę),
to co z takim poszanowaniem dokumentów poufnyuch!!!!

A chyba dokumenty udostępnia lekarz prowadzący lub ordynator, a nie
sekretarka dyrektora!

> [...]

> życzę szczęścia, niestety na ogół szanse są marne (wiem z rodzinnego
> doświadczenia), ale może czasy się zmieniają...
Jeśli czasy się nie zmieniają może czas je samemu zmienić!!!!!

Dzięki !!!!!!!!

POzdrawiam
Sławek

badanie krwi - wyniki
singular5
Slownik biol/med E-PL/PL-E
Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?