Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?

1. Data: 2000-11-15 21:45:23

Temat: Re: Prozac reklama a dzialania uboczne Re: prozak- czy ktos wie co to jest?
Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

> dlatego dla rownowagi podalem liste artykulow nt. dzialan ubocznych
> Prozacu, aby nie bylo tak landrynkowo slodkawo.
> Jacek

Tyle, ze wczesniej w tym samym poscie ( i w innych postach na temat
fluoxetyny [Prozacu]) byla mowa wlasnie o objawach ubocznych.
Prosze mi wybaczyc, ale ta wymiana zdan juz stala sie nudna.
Jeszcze raz polecam uwazne, a nie szybkie czytanie.
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

2. Data: 2000-11-15 22:03:28

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze mi wybaczyc, ale ta wymiana zdan juz stala sie nudna.

gdyz nie bardzo rozumiem jaki ma Pan cel w restrykcyjnym cenzurowaniu
opinii o ubocznych dzialaniach prozacu.

Psychotropy to psychotropy i ktos je produkuje aby ktos je zjadal.
Zdolnosci produkcyjne i podaz sa niewatpliwie wieksze niz
zapotrzebowanie.
Czy tak mam rozumiec kampanie reklamowa P.

ja oczywiscie rozumiem, ze kto leczy P. nie moze sie koncentrowac na
dzialaniach ubocznych.

Dlatego podalem adresy do niezaleznych opinii nt. ubocznych dzialan P.

3. Data: 2000-11-18 13:48:46

Od: Anhela <a...@i...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 16 Nov 2000, Anhela wrote:

> [...]

widac jakie masz pojecie na temat w ktorym zabierasz glos. Po pierwsze
prozac nie jest psychotropem, lecz lekiem antydepresyjnym, a to duza
roznica.

po drugie nie zauwazylam tu kampani reklamowej. w reklamie nie podaje sie
dzialan niepozadanych, lecz same zalety, a nasza dyskusja zaczela sie
wlasnie od dzialan niepozadanych. trudno wiec nazwac to reklama prozacu.

Bardzo ważne pytanie do lekarzy !
Buty+wkladki ortopedyczne ?
Apel do Zarzadu Szpitala "Bukowiec" w Kowarach (pow. jeleniogorski).
lek na przeziębienie
krew