Dopowiadam, bo mnie szlag... Re: INTRYGANCI (sprawa Fra)

Data: 2008-05-25 09:19:26
Temat: Dopowiadam, bo mnie szlag... Re: INTRYGANCI (sprawa Fra)
Od: i...@g...pl

On 24 Maj, 20:57, i...@g...pl wrote:
> [...]

Przypuszczenia, tylko przypuszczenia, ale jakże umiejętnie podane.
Ciekawe, w jakim celu? I znowu Ty - ta lepsza, szlachetniejsza,
słabsza i słodsza.
Przestań.

Czy nie za wiele o sobie? Widzisz w tym wszystkim innych? - jest
takich jak Ty cały kosmos... nawet tutaj.

Nie tak bardzo, jak się przekonałam... Masz osoby, które "walczą" za
Ciebie na innej flance ( http://pl.wikipedia.org/wiki/Flanka ),
kiedy tutaj ktoś Ci podpadnie ;-P

Powinnaś. W ogóle dziwię się, że będąc tak słaba i krucha masz tyle
siły, aby narażać się w necie na ataki.

Tak, silna i twarda. Wolisz być tutaj płaczką? - ja wolę tutaj być
silna. Może się czegoś dzieki temu nauczyłaś, może coś Ci to dało.
Tylko już nie pisz, że Cię ranię, że cierpisz, bo jesteś słaba i
łatwowierna. To żenujące tak jęczeć, nawet jeśli się codziennie walczy
o życie. Nie tylko Ty jesteś chora w całym necie - są i tutaj ludzie
walczący o życie; Ty widzisz tutaj tylko siebie chorą - cóż za
naiwność, cóż za egoizm, cóż za wyrachowanie i siła skupienia tylko na
sobie!

Nie Ty jedna spędziłaś ten tydzień w szpitalu walcząc(?),, więc
przestań już lać te ślozy... Weź się za coś konstruktywnego, co da Ci
poczucie normalności - maluj, rozmawiaj z ludźmi, nie wyciągaj w
każdej sytuacji, kiedy możesz stracić przewagę, argumentu swojej
choroby - to nieuczciwe, wyrachowane, dziwne. Przynajmniej dla mnie.
Ja sama oraz wiele znanych mi dzielnych osób nigdybym nie uciekła się
do wysuwania tego typu broni wobec innych ludzi - robią to tylko osoby
słabe i małostkowe, pozbawione empatii, wyrachowane. Czy jesteś
właśnie taka?