Doradztwo zawodowe

1. Data: 2002-09-17 11:17:52

Temat: Doradztwo zawodowe
Od: "Mila" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Poszukuję osób specjalizujących się w doradztwie zawodowym (testy, analiza
psychologiczna) na terenie Krakowa. Sprawa jest dość pilna więc będę
wdzięczna za szybkie i konkretne informacje - nr telefonów, adresy nazwiska
specjalistów

Za wszystkie z góry dziękuję :)))

Może być także na priv. m...@p...net.pl

1. Data: 2002-09-17 12:01:42

Temat: Re: Doradztwo zawodowe
Od: "Mila" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam dodać że chodzi mi o doradztwo zawodowe w sprawie wyboru
studiów.

Z niecierpliwością czekam na informacje i dziękuję :)))

1. Data: 2002-09-17 12:20:06

Od: "Lia" <L...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mila" wrote:

> Zapomniałam dodać że chodzi mi o doradztwo zawodowe w sprawie wyboru
> studiów.
>
> Z niecierpliwością czekam na informacje i dziękuję :)))

moze na początek Hollanda sobei zrobisz?
Niestety nei zeskanuje teraz i nei wysle, bo mi ustrojstwo padło, ale moze
ktos tu ma i tescik i skaner :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-17 12:34:00

Od: "Mila" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze na początek Hollanda sobei zrobisz?
> Niestety nei zeskanuje teraz i nei wysle, bo mi ustrojstwo padło, ale moze
> ktos tu ma i tescik i skaner :)

Mój problem jest troszkę bardziej skomplikowany i chyba sam test tutaj nie
pomoże. Ja już studiuję i to od 2 lat prawo na UJ i mam z tym poważne
problemy między innymi psychiczne. Dlatego też potrzebuje porozmawiać z kimś
na ten temat bo zastanawiam się nad zmianą kierunku studiów. To tak w
skrócie.

A ten Holland to test na co??

pozdrawiam Mila

1. Data: 2002-09-17 12:40:32

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mila" wrote:

> [...]
> tym poważne problemy między innymi psychiczne. Dlatego też potrzebuje
> porozmawiać z kimś na ten temat bo zastanawiam się nad zmianą

no to rzeczywiscie test to za mało

> A ten Holland to test na co??

stosowany w doradztwie zawodowym, pozwal aokreslic dziedziny i zawody, w
których mogłabys sie dobrze czuc (to tak w wielkim skrócie)

--

Lia

1. Data: 2002-09-17 12:56:16

Od: "Mila" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem że nie znasz nikogo kto się tym zajmuje w Krakowie??

pozdrowienia Mila

1. Data: 2002-09-17 13:29:07

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mila" wrote:

> Rozumiem że nie znasz nikogo kto się tym zajmuje w Krakowie??
>
> pozdrowienia Mila

niestety nie :(\
ale mozesz sie udac do poradni psychologiczno - pedagogicznej, i moze pomimo
skonczonych 18 lat uda Ci się zagadac z jakims przemiłym psychologiem, testy
te robią takze w urzędach parcy (ale to mało prawdopodobne zebys sie
załapała, bo to kolejki są długie n ato), ewentualnei popytaj się u sibei na
Uniwerku, w Poznaniu jest coś takiego, gdzie można sobei zrobic te testy -
taka jakby poradnia dla studentów.
--

Lia

1. Data: 2002-09-17 13:32:00

Od: "Marcin Witek" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mila" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
kimś
> na ten temat bo zastanawiam się nad zmianą kierunku studiów. To tak w

to tylko powiem ze im szybciej sie za to wezmiesz tym lepiej ;) Tez
studiowalam prawo, cholernie mi sie tam nie podobalo na I, II, i III roku, a
na IV uznalam ze skoro zaszlam tak daleko to nie ma sensu zmieniac
kierunkow. Efekt? Dyplom mgr jest, ale prawo to taki paskudny kierunek ze
same studia daja bardzo ogolne pojecie o jego istocie, konieczne jest
robienie aplikacji. Prawnik z dyplomem jest nikim. Wiec poki co szykuje sie
na podyplomowke, a tymczasem co i rusz lapie dola ze zmarnowalam 5
najlepszych do nauki lat.

Przy okazji witam wszystkich, jako ze to moj pierwszy post na grupe ;)

Asia [z konta Nahemiaha]

1. Data: 2002-09-17 14:02:12

Od: "Mila" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> studiowalam prawo, cholernie mi sie tam nie podobalo na I, II, i III roku,
> na IV uznalam ze skoro zaszlam tak daleko to nie ma sensu zmieniac

Ja właśnie doprowadziłam do tego że nie poszłam na egzamin z prawa cywilnego
i czeka mnie powtarzanie roku i 4.000 zł w plecy Pieniądze to kolejny
problem - ogromne poczucie winy że je marnuję. Tak więc mam dwa wyjścia:
1. wziąść po raz kolejny pieniądze od rodziców na powtarzanie 2 roku bo
prawo na UJ nie uznaje warunków (chyba jedyny taki chory wydział w Polsce) i
tym samym podpisać cyrograf choć wiem że za pół roku w sesji zimowej
sytuacja pewnie się powtórzy albo
2. zrezygnować i przygotowywać się na czerwiec na egzaminy na inny kierunek
a do tego właśnie potrzebny mi jest doraddza zawodowy bo zaliczam się do
tych którzy nie są w stanie mimo swoich lat się określić.

pozdrawiam Mila

1. Data: 2002-09-17 14:06:20

Od: "Marzenka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> psychologiczna) na terenie Krakowa. Sprawa jest dość pilna więc będę
> wdzięczna za szybkie i konkretne informacje - nr telefonów, adresy

Sprobuj w nizej wymienionych placowkach. Czesto jest tak, ze obsluguja one
wylacznie studentow i absolwentow swoich uczelni, ale byc moze beda tam na
tyle mili pracownicy, ze pomoga Ci rozwiazac Twoj problem. W koncu sa to
wlasnie biura doradztwa zawodowego i to przede wszystkim dla studentow.
Jesli nie pomoga bezposrednio oni, to prawdopodobnie skieruja Cie do
odpowiednich instytucji.
Powodzenia!

KRAKÓW
Biuro Promocji Zawodowej Studentów i Absolwentów Politechniki Krakowskiej
31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
tel.(0 prefix 12) 634 36 08
k...@r...admin.pk.edu.pl

KRAKÓW
Centrum Karier Akademii Górniczo-Hutniczej
30-072 Kraków, ul. Budryka 3 DS-12"Promyk"
tel (0 prefix 12) 617 37 62, 617 32 44
c...@u...agh.edu.pl

KRAKÓW
Biuro Karier Uniwersytetu Jagiellońskiego
31-113 Kraków, ul. Straszewskiego 27 (pok.4)
tel (0 prefix 12) 431 13 28
c...@t...uoks.uj.edu.pl

KRAKÓW
Akademickie Centrum Kariery Akademia Ekonomiczna w Krakowie
31-510 Kraków, ul. Rakowicka 16
tel (0 prefix 12) 293 53 52
s...@b...ae.krakow.pl

KRAKÓW
Biuro Karier Studenckich Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości
30-079 Kraków, al. Kijowska 14
tel (0 prefix 12) 637 33 47
k...@w...krakow.pl

KRAKÓW
Biuro Spraw Studenckich i Zawodowej Promocji Studentów i Absolwentów
Akademii Pedagogicznej
30-084 Kraków, ul. Podchorążych 2
tel (0 prefix 12) 637 96 11, 637 22 43
b...@a...krakow.pl

Re: test z czerwonym młotkiem
Re: kochanka
załamany
Re: Człowiek nie może żyć bez miłości ???
Re: Czy można uniknąć konfliktu interesów i jaktosię robi