Re: test z czerwonym młotkiem

1. Data: 2002-09-17 11:07:05

Temat: Re: test z czerwonym młotkiem
Od: j...@g...pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

defric naskrobał:

>Użytkownik "Jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
>nie mam pojęcia dlaczego ta prawidłowośc występuję i czy mieści
>się w granicach pradopodobieństwa, ale raczej nie ;)

KOLOR:
czerwień okazała się w trakcie ewolucji najbardziej istotnym kolorem:
-krew-zagrożenie
-dojrzały owoc-jedzenie
-kolor niektórych części ciała-sygnał seksualny.
Nie dziwię się że jest to kolor który automatycznie przychodzi na
myśl kiedy jesteś w stresie (wywołanym np. obliczeniami).

MŁOTEK:
-pierwsze narzędzie jakie ludzkosć wymyśliła, zdążyliśmy się
przyzwyczaić.
-najczęściej obecnie używane narzędzie... pamiętasz piosenkę "a
gdybym był młotkowym"? Synonim fizycznej pracy.

No to ja mam takie jak powyżej, ciekawe co na to zawodowcy...

Jacek

1. Data: 2002-09-17 18:48:21

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -krew-zagrożenie
> -dojrzały owoc-jedzenie
> -kolor niektórych części ciała-sygnał seksualny.

tak, tu się zgodzę i dziwię się że wcześniej na to nie wpadłam
pamiętam jak w związku z psychologią sexu wykładali nam dlaczego kobiety
malują usta....
i tu staje się wszystko zrozumiałe
czerwony - kolor niebezpieczeństwa i złości - krew cię zalewa, policzki
płoną, oczy zachodzą krwią
może podświadomie czytając test czujemy jakieś niebezpieczeństwo - być może
w formie podstępu i stąd ten kolor
czy mamy kolory zapisane w genach? nie sądzę, myślę, że uczymy się tego od
urodzenia, kojarzymy z sytuacjami - dyskusyjne

> MŁOTEK:
> -pierwsze narzędzie jakie ludzkosć wymyśliła, zdążyliśmy się
> przyzwyczaić.

nnno nie wiem, a może to jednak było coś co przypominało i służyło jako nóż?
np. do oddzielania mięsa od skór? potem jako broń? a potem człowiek zaczął
coś budować, składać, rozłupywać

> -najczęściej obecnie używane narzędzie... pamiętasz piosenkę "a
> gdybym był młotkowym"? Synonim fizycznej pracy.

najczęściej używam różnego rodzaju wkrętaków

defric
--
Nic nie wiem, ale jestem taki
smutny, jakbym wszystko wiedział.

Re: kochanka
załamany
Re: Człowiek nie może żyć bez miłości ???
Re: Czy można uniknąć konfliktu interesów i jaktosię robi
Re: Człowiek nie może żyć bez miłości ???