Dorośli(imprezki) i dzieci...

51. Data: 2006-01-20 13:18:12

Temat: Re: O znęcaniu się nad dziećmi.... [Było: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...]
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:43d0de3b$0$17943$f69f905@mamut2.aster.pl>
Agnieszka <a...@z...net> pisze:

> _Małe_ dziecko? O _22_?

Przykładowo dziecko Pasika.

> To się spokojnie daje zrobić tak, żeby dziecko się nawet nie
> dowiedziało, że ten film będzie leciał.

Więc co za problem, by dokładnie tak samo lub w podobny sposób postąpić z
dzieckiem podczas spotkania ze znajomymi i nie narażać się na posądzenie o
znęcanie psychiczne.

--
PozdrawiaM

52. Data: 2006-01-20 13:19:28

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> a po co maja byc w domu?

Żeby pogadać z babcią?

> i co zlego w zawiadamianiu tydzien wczesniej?

Zasadniczo nic... o ile wizyty nie odbywają się spontanicznie... i nie
trafiają rutynowo na czas kiedy wnuki znikają z domu...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

53. Data: 2006-01-20 13:20:12

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza Joanna Duszczyńska
<j...@p...onet.pl> mówiąc:

> [...]
>gości to idzie na imprezę albo do kina i trzeba tydzień wcześniej
>zawiadamiać, że będą goście (babcia, dziadek, ciocia, wujek i wypadałoby,

Taktak, a potem pobije mnie, pogryzie psa, sąsiadowi podrzuci głowę
konia, zacznie słuchać disco polo, a na koniec wstąpi do LPR...

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

54. Data: 2006-01-20 13:21:27

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jeszcze tylko uzasadnij dlaczego uważasz, że wyłącznie...

A jakby wyłącznie zniknęło z tego zdania, to będzie dobrze? Sens będzie
zasadniczo zachowany.
--
Joanna (syn Michał 19 lat, córka Anna 17 lat)
http://jduszczynska.republika.pl

55. Data: 2006-01-20 13:24:29

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
>W wiadomości <news:43d0de3b$0$17943$f69f905@mamut2.aster.pl>

> Przykładowo dziecko Pasika.

Pasik nic nie pisała o dziecku, które koniecznie chce oglądać film o 22.
Chyba, że coś przeoczyłam.

> Więc co za problem, by dokładnie tak samo lub w podobny sposób postąpić z
> dzieckiem podczas spotkania ze znajomymi i nie narażać się na posądzenie o
> znęcanie psychiczne.

Nie pisała też, że spotkania ze znajomymi zaczynają się o 22. Jeżeli się tak
zaczynają, to nie ma najmniejszego problemu z zaplanowaniem dziecku dnia
tak, żeby o 21 spało już kamiennym snem i problem ryczenia mamy z głowy.

Jeszcze jakieś nierozwiązywalne problemy mam rozwiązywać?

Agnieszka

56. Data: 2006-01-20 13:25:36

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości <news:dqqlff$aes$1@news.onet.pl>

> Na litość, przecież nikt nie wymaga od dziecka, by siedziało bite 5 godzin
> pokoju i w ogóle nie wyściubiało z niego nosa.

To Ci się tylko tak wydaje... oczywiście z naciskiem na słowo "nikt"

> Mam wrażenie, że zapomniałaś już jak to jest, jak się ma dzieci przed
> ukończeniem 10. roku życia ;-))

Nie zapomniałam i na dodatek dzięki temu, że moje dzieci są starsze mam
szerszą perspektywę...

57. Data: 2006-01-20 13:26:15

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dqqnk6$ick$1@news.onet.pl>
Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> pisze:

> A Dziecko było zaproszone?

Nie, nie było.
Tak samo, jak podczas spotkania u nas w domu, dzieci nie pretendują do miana
zapraszajacych gospodarzy, więc nijak nie rozumiem, dlaczego dajesz im
niekwestionowane prawo do uczestnictwa w takich spotkaniach.

> Zupełnie nie widzę związku,

Podobnie jak ja nie widzę związku między zamykaniem dziecka na całe dnie w
skrzyni, a prośbą o zajęcie się sobą w swoim pokoju podczas wizyty
znajomych.

> Jeśli to nie przeszkadzaj trwa od 18 do 1 w nocy i nikt dziecka spać w
> międzyczasie nie położył, to chyba jednak nie przesadzam.

A o takiej sytuacji tutaj rozmawiamy?

> 1. Mąż jest dorosły

I w związku z tym mniej mu wolno niż dziecku? Bo nie rozumiem tego
argumentu.

> 2. Powinien sam wyjść, dziwne jest, że musisz go wyganiać.

Czepiasz się słówek, a nie to jest tu istotne.
Chodziło mi jedynie o fakt, że nawet mąż (jako dorosła osoba) nie jest osobą
chętnie widzianą w takich sytuacjach, a co dopiero mówić o dzieciach.

> Uzasadniona odmowa nie jest, ale nakaz siedzenia w pokoju jak w domu
> są goście jest bzdurny.

Nakaz (nie siedzenia w swoim pokoju, lecz wyjścia z pokoju, gdzie rozmawia
się na tematy dorosłe) jest jak najbardziej uzasadniony. Pasik chyba kilka
razy o tym pisała.

--
PozdrawiaM

58. Data: 2006-01-20 13:27:27

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Taktak, a potem pobije mnie, pogryzie psa, sąsiadowi podrzuci głowę
> konia, zacznie słuchać disco polo, a na koniec wstąpi do LPR...

Po tym numerze z głową konia, to raczej go do LPRu i tak nie przyjmą.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

59. Data: 2006-01-20 13:31:01

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:o83yt6c7r7gn$.dlg@franolan.net>
siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> pisze:

> No, bywa ryk i obraza. Ale ten ma władzę, kto dzieży pilota od
> telewizora i sięga bez drabiny do bezpieczników.
> Nie wyobrażam sobie sytuacji, że małe dziecko chce i nie daje się
> wytłumaczyć.

Ja też nie.
Tak samo, jak nie wyobrażam sobie sytuacji, gdy spotyka się 5 przyjaciółek
po przejściach i na zakrętach, mają ochotę na towarzyski seans
terapeutyczny, a w tle bez przerwy przewija się duet 5-7 letni z
taaaaakiiiimiiii uszaaaaami i wmontowanym na stale rejestratorem dźwięków.

Asiu, Agnieszko i inne panie - spotkania ze znajomymi i rodziną to nie tylko
niedzielne obiadki w towarzystwie babci Władzi i kuzynki Heli, gdy nawet nie
uchodzi wygonić wnusia do swojego pokoju, bo przecież specjalnie dla niego
piekło się pół dnia wspaniały orzechowiec.

--
PozdrawiaM

60. Data: 2006-01-20 13:31:13

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Et da capo senza fine.

Ja znam tylko "da capo al fine" ;P

> (znęcam się? ;)

No ba ;-)

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

ÍřÂçĘÓĆľťáŇé ×âÓĂ
nowy ząb
ÍřÂçĘÓĆľťáŇé ×âÓĂ
[OT] do tych co mają dialoga