Drożdżaki.

1. Data: 2002-11-14 20:12:30

Temat: Drożdżaki.
Od: "Gienek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już od kilku dobrych miesięcy próbuję wyleczyć się z drożdżaków, a
przynajmniej lekarze tierdzą że na to choruję. Mam na penisie na żołędzi
taki biały nalot. Byłem u dermatologa. Przypisał mi najpierw taką białą
maść, a później jak nie mogłem się tego pozbyć to przypisał dla odmiany
Pimafucort maść. Jak stosuję tę maść to nalot ginie. Jest tam napisane żeby
tę maśc jeszcze stosować do kilku tygodni po ustąpieniu objawów. Objawy
ustępują, smaruję się kilka tygodni tą maścią, odstawiam ją no i gó...o :(
Objawy powracają. Gdy mówiłem dla lekarzy że to mi nic nie pomaga to
powiedzieli mi że drożdżaki tym sie leczy i już. Może ktos z szanownych
grupowiczów podsunołby mi nazwę jakiegoś mocniejszego leku. Podpowiedziałbym
ją dla dermatologa, to może przypisałby mi ją. Z góry dziękuję za wszelką
pomoc.

2. Data: 2002-11-14 20:30:55

Temat: Re: Drożdżaki.
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gienek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Objawy powracają. Gdy mówiłem dla lekarzy że to mi nic nie pomaga to
> powiedzieli mi że drożdżaki tym sie leczy i już.

A partnerkę/-ki wyleczyłeś?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

3. Data: 2002-11-14 20:38:34

Od: "Gienek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A partnerkę/-ki wyleczyłeś?

Tak. Dosyć często robi badania. I czystość jest ok. Zresztą stosujemy
prezerwatywy.

4. Data: 2002-11-14 20:53:16

Od: "Gienek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*mysza*" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może warto by było zrobić posiew i antybiogram. Wtedy będzie na pewno
> wiadomo czy to są w ogóle drożdżaki. Może też być tak, że maść nie dociera
> we wszystkie chore miejsca. Jeśli maść nie daje rady to powinieneś wziąć
> antybiotyk, ale to już Ci lekarz przepisze na podstawie wyniku posiewu.

Wielkie dzięki. Spróbuję to zaproponować dla dermatologa.

5. Data: 2002-11-14 20:53:32

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Kasia

6. Data: 2002-11-14 21:06:21

Od: "appaloosa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie że musza istnieć jakies czynniki sprzyjające rozwojowi
drożdżaków u Ciebie,skoro po kuracji powracają.Może powinienes przebadac sie
dokładniej.Drożdżaki pojawiają sie gdy jest jakiś spadek
odporności,cukrzyca.Może to coś innego. Miałes pobierany materiał na badania
mikroskopowe?.Bo myślę że na temat higieny osobistej i bielizny z tkanin
naturalnych Ci lekarze powiedzieli.
Gosia

7. Data: 2002-11-14 21:16:59

Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Podpowiedziałbym
> ją dla dermatologa, to może przypisałby mi ją. Z góry dziękuję za wszelką

Czesc.
Czy miales badanie poziomu glukozy /cukru/ we krwi? Czasem zakazenie
drozdzakiem moze byc jednym z pierwszych objawow zaczynajacej sie
cukrzycy...
Poza tym Joanna ma racje pytajac o Twoja Partnerke - moze dochodzic do
zakazenia ping-pong /Ona od Ciebie , potem Ty od Niej/ . Probowales
Klotrimazolu?
Dobrym sposobem jest woda z mydlinami - kilka razy dziennie myj zoladz i
napletek.
Pozdrawiam - Amalein

8. Data: 2002-11-14 21:17:28

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Badanie na rodzaj grzyba jak najbardziej, ale w praktyce nie zawsze jest to
możliwe. Gdy nie pomaga leczenie miejscowe, to chyba nie obejdzie się bez
doustnych środków przeciwgrzybiczych. Jest ich dziś już dość sporo, jednak o
konieczności jego użycia i wyborze konkretnego leku musi zadecydować dermatolog.

Pozdrawiam, andrzej

9. Data: 2002-11-14 21:22:50

Od: "Gienek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydaje mi sie że musza istnieć jakies czynniki sprzyjające rozwojowi
> drożdżaków u Ciebie,skoro po kuracji powracają.Może powinienes przebadac
sie
> dokładniej.

Kiedyś powstało u mnie zapalenie żołędzi. Lekarze wtedy pobrali materiał do
badania. O dziwo drożdży nie stwierdzili. Po zażegnaniu zapalenia, objawy
drożdżaków powróciły. Oczywiście wtedy już nie robili badań.

> Drożdżaki pojawiają sie gdy jest jakiś spadek
> odporności,cukrzyca.Może to coś innego.

Dermatolog powiedział mi żebym jadł dużo jogurtów zsiadłego mleka itp.
Jadłem to i jem, ale to nic nie pomaga :( . Może przydałoby się jakieś
centrum lub coś podobnego.

> Miałes pobierany materiał na badania
> mikroskopowe?.Bo myślę że na temat higieny osobistej i bielizny z tkanin
> naturalnych Ci lekarze powiedzieli.

Co rozumiesz przez higienę osobistą ??? To chyba normalne że trzeba się myć
i każdy chyba to robi. Ale o tkaninach to pierwszy raz słyszę.

10. Data: 2002-11-14 21:29:15

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co rozumiesz przez higienę osobistą ??? To chyba normalne że trzeba się myć
> i każdy chyba to robi. Ale o  tkaninach to pierwszy raz słyszę.

Po prostu bielizna powinna być przewiewna (najlepiej bawełniana). O higienę
trzeba dbać, jednak zbyt agresywna higiena zabija naturalną florę bakteryjną
skóry, co może ułatwiać namnażanie się grzybów. Dlatego najlepiej stosować
płyny do higieny intymnej (pH 5,5) i po umyciu dobrze wszystko wytrzeć - nawet
zastosować suszarkę do włosów.

Pozdrawiam, andrzej

Na czym polega beta-oksydacja?
nadmiary skory