Na czym polega beta-oksydacja?

1. Data: 2002-11-14 18:52:36

Temat: Na czym polega beta-oksydacja?
Od: Zbuj <z...@s...precz.ze.spamem.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiem, ze to zjawisko polega na przetworzeniu kwasow
tluszczowych w acetyloCoA, zachodzi w mitochondrium zas wodor
przechodzi na lancuch oddechowy. Ale czy ktos moglby mi powiedziec,
jakie enzymy sa niezbedne do tego, itp. Albo prosilbym chocby o
odnosnik do strony z dokladnie opracowanym tematem...
Pzdr, Zbuj#