nadmiary skory

1. Data: 2002-11-14 17:13:35

Temat: nadmiary skory
Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odchudzilem sie za szybko
styczen 2002 - 116 KG
listopad 2002 76 kg
W kazdym badz razie mam nadmiar skory , jak sie jej pozbyc ?

pozdrowienia

2. Data: 2002-11-14 20:51:36

Temat: Re: nadmiary skory
Od: "appaloosa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W kazdym badz razie mam nadmiar skory , jak sie jej pozbyc ?
Z tego co wiem operacyjnie.
Gosia

3. Data: 2002-11-14 22:48:51

Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale za extrema to podziekuje :)

4. Data: 2002-11-14 23:19:12

Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości

-- ale za extrema to podziekuje :)

Nie tak prędko... Niestety w przypadku szybkiej utraty wagi i dużego
rozciągnięcia skóry to może być jedyna metoda.

Masz też inną ekstremalną opcję - seria zabiegów ujędrniających w
profesjonalnym gabinecie kosmetycznym. Pełnym kobiet podśmiewających się z
faceta-rodzynka. ;)

E.

5. Data: 2002-11-15 08:24:46

Od: "Karolina" <karor!!!WYTNIJ-TO!!!@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odchudzilem sie za szybko
> styczen 2002 - 116 KG
> listopad 2002 76 kg
> W kazdym badz razie mam nadmiar skory , jak sie jej pozbyc ?

Witaj, ja tez jestem w fazie diety i tez okolo 40 kg mam zamiar zrzucic
(136kg -> obecne 118kg -> 95kg przy 1,86 wzrostu). Chcialem zapytac czy
stosowales tylko diete ??? Bo ja 6 razy w tygodniu uprawiam sport (2xbasen,
2xbieganie, 2cwiczenia, 1 dzien odpoczynku). Narazie zadna skora mi nie
wisi. Jesli tez uprawiales duzo sportu + dieta to troche mnie przeraziles
:-(

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

6. Data: 2002-11-15 08:27:47

Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyslalem z konta dziewczy :-)
Sorki :-)

--
topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
|- oklejona Laga (nie mylic z Republikanska)

7. Data: 2002-11-15 08:59:39

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa O." <e...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Masz też inną ekstremalną opcję - seria zabiegów ujędrniających w
> profesjonalnym gabinecie kosmetycznym. Pełnym kobiet podśmiewających się z

A dlaczego miałyby się podśmiewać i co to za gabinet kosmetyczny pełen
kobiet? Gabinet to jest oddzielny pokój dla każdej klientki/klienta.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

8. Data: 2002-11-15 11:51:32

Od: "Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

1000 kalorii plus sport pod kazda postacia
+ 3 miesiace pracy w anglii po 14 h na dobe :))))
w 3 miesiace 14 kilo ;p

nie jest az tak zle z ta skora ale moglo by byc lepiej

9. Data: 2002-11-15 12:03:17

Od: Digit <d...@p...no.spam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Zalewski" <k...@b...pl> wrote in

> 1000 kalorii plus sport pod kazda postacia
> + 3 miesiace pracy w anglii po 14 h na dobe :))))
> w 3 miesiace 14 kilo ;p

Chyba kilokalorii (kcal) bo na 1000 kalorii to sie dlugo nie
pociagnie (to prawie tak jakby nic nie jesc ;-)
Pozdrawiam
Darek

10. Data: 2002-11-15 18:16:00

Od: "topek" <topek!!!NIE-SPAMOWAC-CHLOPKI-I-TO-WYCIAC-ZUERST!!!@post.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba kilokalorii (kcal) bo na 1000 kalorii to sie dlugo nie
> pociagnie (to prawie tak jakby nic nie jesc ;-)
> Pozdrawiam
> Darek

Chlopie nie strasz, ze ja milion kalori przyjmuje ;-]]

--

szukam dobrego urologa z Gdańska
co przeciw/łupieżowego-op rócz Nizoralu
Zagrozenia Dieta Optymalna