"Druty i oczka" - wznowienie, polecam

1. Data: 2003-10-30 08:45:11

Temat: "Druty i oczka" - wznowienie, polecam
Od: "justyna" <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ukazało się wznowienie tego zeszytu specjalnego Burdy, polecam, bo i dla
początkujących jest wszystko jasno wytłumaczone, a do tego są gęsto ilustrowane
objaśnienia wielu potrzebnych technik. Pozycja bardzo przydatna, no chyba że
ktoś jest alfą i omegą ( ha ha ha)i niczego nie p otrzebuje.
pozdrawiam z zimnej Warszawy
justyna