Drzwi wewnętrzne - jakie?

1. Data: 2008-02-20 22:22:27

Temat: Drzwi wewnętrzne - jakie?
Od: ho_kus <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Czym powinienem się kierować przy zakupie drzwi wewnętrznych? Zrobiłem
już mały rekonesans na Bartyckiej i wychodzi na to że w budżecie jakim
dysponuję (maks 2000 za drzwi, z ościeżnicą i montażem) można wybrać:

1. Drzwi laminowane, np z Interdoor'a (ok, 1900zł)
2. Drzwi drewniane, sosnowe, lakierowane (ok 1700-1800zł)

Pytanie jakie są zalety jednych i drugich? Które będą lepsze?

Pozdrawiam.

2. Data: 2008-02-20 22:42:25

Temat: Re: Drzwi wewnętrzne - jakie?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde tak bardzo podrozało?
JaC

-----

3. Data: 2008-02-21 08:46:51

Od: PG <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 napisał(a):
> Naprawde tak bardzo podrozało?
> JaC
>

> -----
>
> 1. Drzwi laminowane, np z Interdoor'a (ok, 1900zł)
> 2. Drzwi drewniane, sosnowe, lakierowane (ok 1700-1800zł)

Mam te drugie. Drewniane lepsze. Laminat to tylko laminat.

pg

4. Data: 2008-02-21 09:29:40

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uhuha, uhuha idzie zima sroga... a * 666* takie rzeczy gada:
> Naprawde tak bardzo podrozało?

Naprawdę :(
Znajomi zamówili drzwi w tej samej stolarni co my tylko 1,5 roku poźniej.
Nawet ten sam model. Oni zapłacili teraz 1600 a my wówczas 900.

*gdaMa*

5. Data: 2008-02-21 09:35:14

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

O ja p...... .
:-(
JaC

-----

6. Data: 2008-02-21 18:59:08

Od: ho_kus <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Naprawde tak bardzo podrozało?

Na to wygląda :(. Z drugiej strony Bartycka to chyba najdroższe
miejsce w Warszawie, droższe nawet od Domoteki. Ale nie wiem gdzie
indziej szukać drzwi.

Pozdrawiam.

7. Data: 2008-02-22 08:44:03

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kupić w DLH (ładne, ale surowe, bez otworów itp.) i dać do obróbki?
Dla mnie jedyny kłopot taki, że nie_uznaję drzwi bezprzylgowych (tzw. "tepych"), a
niestety te wszystkie drzwi do
obróbki to raczej do zastosowania jako bezprzylgowe.
Ale jesli komus nie przeszkadza - w końcu Anglikom nie przeszkadza wrzątek pół metra
od lodu w umyuwalce, i tak od
pięciuset lat.....
JaC

-----

8. Data: 2008-02-24 15:44:38

Od: "pablo eldiablo" <f...@p...plwytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

ho_kus <p...@g...com> napisał(a):

> Na to wygląda :(. Z drugiej strony Bartycka to chyba najdroższe
> miejsce w Warszawie, droższe nawet od Domoteki. Ale nie wiem gdzie
> indziej szukać drzwi.
>
> Pozdrawiam.

Hej!
Sprobuj rozejrzec sie na Klobuckiej 8 - jest tam zageszczenie firm z
akcesoriami budowlano-wykonczeniowymi, sporo z nich handluje na allegro,
ceny sa calkiem-calkiem. Za drzwiami sie tam nie rozgladalem, ale sa na
pewno.
Pozdr!
pablo

kupno domu a koszty dodatkowe
jaka moc lodówki
Odkurzacz piorący Hoover Jet&Wash SX 6254 - opinie?
MyNeed.pl - nowatorskie aukcje zleceń i usług dla każdego !
[W-wa] Gdzie filtry do frytownic?