Durnie....

1. Data: 2009-01-29 22:29:38

Temat: Durnie....
Od: Bluzgacz <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To eufemizm, ktory nalezaloby uzyc w stosunku do tych, ktorzy nie
zrozumieli paru rzeczy.
Otoz zrozumcie debile, ze wszelkie rozmowy z typiara o ksywie
"ikselka" to rozwijanie dyskusji z TROLLEM.
Jej chodzi tylko o to, zebyscie jak te pierdolone przyglupy daly sie
wkrecic - stad te jej niby odmienne poglady, ktore sa wylacznie na
pokaz i sluza specyficznej kreacji tego jelopa.
Dajecie sie manipulowac soba jak szmaty i wkrecac w beznadziejne
dyskusje, po chwili nawet nie zauwazacie, ze zaczynacie tracic nerwy i
reagujecie emocjonalnie a ta cipa to podkreca.
Czy wam kurwa jest malo, ze to scierwo rozjebalo te grupe, a ponadto
grupe o psychologii? Przeciez ta grupa polega teraz na tym, ze jest to
rozmowa pytajacych/bioracych udzial w dyskusji z ta wywloka a nie
miedzy soba i polega to na wiecznych chorych sporach.
Chciala to samo zrobic na urodzie, ale tam szybko wyjebali ja na zbity
pysk.
Kolejne rzeczy: nalezy brac pod uwage, ze xxxlka to jebana mitomanka.
Nie wierzcie jej doswiadczeniu zyciowemu, ktore jest zadne, bo poza
sterczeniem przy garach i znajomosci 2 potraw to ona nic nie potrafi.
Jest notorycznie bezrobotna, jebanym nierobem, ktory nie ma zadnego
doswiadczenia zawodowego (poza tym zyciowym).
Ona mysli, ze cos zrobila w zyciu, bo odchowala dwa bachory i NIC
WIECEJ, co wiekszosc kobiet uczynila w wieki 30-40 lat - dla niej to
powod do dumy, kiedy ma 50 - co wyraznie swiadczy o jej uposledzeniu i
uwstecznieniu.
Dla czesci pokurwiencow, ktorzy maja misje, dzieki ktorej ZDAJE im
sie, ze mozna te szmate naprostowac, zmienic jej myslenie, podejscie
itp odpowiadam: walcie sie na ryj, bo to niemozliwe.
Nie mozna zmienic osoby ktora jest pustakiem, betonem intelektualnym,
katobetonem itp.
Polowe rzeczy ktore mowi, zna z google.pl i udaje, ze to normalka w
jej zyciu a wy to lykacie jak gwiazdy porno lykaja lakse podczas gang
bangu.
Nie szkoda Wam tej wartosciowej grupy na jedna przyglupia przyblede z
podkieleckiego wygnajewa?
Moze przydalby sie bojkot tej debilki, a moze po prostu od kazdego
pare bluzgow, mieszania z blotem i zrobi sie przyjemnie, kiedy
pozbedziemy sie tego trolla, ktory rozpierdala kazde miejsce w
usenecie, gdzie sie pojawi.

PS. To samo odnosi sie do innego kretyna, ktory rowniez szcza
szczegolami dotyczacymi jego prywatnego zycia i WCIAZ rowniez mowi o
sobie - pansravisty.

Bluzgacz

2. Data: 2009-01-29 22:51:18

Temat: Re: Durnie....
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 14:29:38 -0800 (PST), Bluzgacz napisał(a):

> [...]
>
> PS. To samo odnosi sie do innego kretyna, ktory rowniez szcza
> szczegolami dotyczacymi jego prywatnego zycia i WCIAZ rowniez mowi o

Dobre przemówienie - może prezydentem zostaniesz :-DDDDDD

3. Data: 2009-01-29 22:58:58

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> To eufemizm, ktory nalezaloby uzyc w stosunku do tych, ktorzy nie
> zrozumieli paru rzeczy.
> Otoz zrozumcie debile, ze wszelkie rozmowy z typiara o ksywie
> "ikselka" to rozwijanie dyskusji z TROLLEM.

No ale to przecież ty najwięcej z tą trolicą" rozmawiasz..

4. Data: 2009-01-29 22:59:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 Jan 2009 23:58:58 +0100, jadrys napisał(a):

> No ale to przecież ty najwięcej z tą trolicą" rozmawiasz..

Kochamy się :-)

5. Data: 2009-01-29 23:05:48

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Kochamy się :-)

To widać gołym okiem.. Tylko macie specyficzny sposób wyrażania
miłości.. :-(
Szczególnie Bluzgacz nie może się zdobyć na to, żeby Ci powiedzieć że
Cię kocha..

6. Data: 2009-01-29 23:06:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale to przecież ty najwięcej z tą trolicą" rozmawiasz..

Poprawka: Kochamy się, "DEBILKO" :-)

7. Data: 2009-01-29 23:06:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 00:05:48 +0100, jadrys napisał(a):

> To widać gołym okiem.. Tylko macie specyficzny sposób wyrażania
> miłości.. :-(
> Szczególnie Bluzgacz nie może się zdobyć na to, żeby Ci powiedzieć że
> Cię kocha..

Ja się zdobywam za nas dwoje :-DDD

8. Data: 2009-01-29 23:16:10

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ja się zdobywam za nas dwoje :-DDD

Teraz to już go tak speszyłaś że nigdy Ci nie wyzna tego co czuje do
Ciebie, będzie lawirował dawał do zrozumienia, ale nie powie wprost..

9. Data: 2009-01-29 23:19:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 00:16:10 +0100, jadrys napisał(a):

> Teraz to już go tak speszyłaś że nigdy Ci nie wyzna tego co czuje do
> Ciebie, będzie lawirował dawał do zrozumienia, ale nie powie wprost..

Wytrwałością i pracą...
:-DDD

10. Data: 2009-01-29 23:32:53

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Poprawka: Kochamy się, "DEBILKO" :-)

To Bluzgacz jest ona??

No to ryba...
Thai style
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
Przygotowanie wedliny na zimno - kilka pytan
Co do kanapek?