Dużo ruchu a waga ani drgnie :]

11. Data: 2004-04-20 11:58:04

Temat: Re: Dużo ruchu a waga ani drgnie :]
Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaklay <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

Warzyc sie
> nalezy raz na tydzien, jesli podlamuje cie brak widocznych efektow przy
> warzeniu codziennym.

Wow, oczywiscie nalezy sie nie czesto wazyc:-)

Podaje ci przy okazji ciekawy link do badan na temat wspomagania odchudzania
pewnymi dodatkami takimi np. jak kawa, czosnek (super jest do satek, wplywa
bardzo dodatnio na blokowanie apetytu, osobiscie sprawdzilam) czy chilii:-)

http://oob-feniks.home.pl/zabiegi/endermologia.htmPs
.

Jesli chodzi o wapn, to najlepiej stosowac jako preparat tylko taki ktory
zawiera wit. D ,B6 .
O dostarczeniu witaminy C rowniez nie zapomnij, ale najlepiej
w postaci naturalnej w warzywach lub sokach:pomaranczowym lub z grejfruta.
Doza wapnia w postaci suplementow nie powinna byc zbyt wysoka.
Wystarczy rzedu 250 - 300 mg/dzien. Minimalne uzupelnianie wapnia i
magnezu jest bardzo waznym elementem w takich kuracjach odchudzajacych.
Preparaty wapnia nalezy przyjmowac zawsze w pewnej odleglosci czasowej od
preparatow magnezu. Magnez najlepiej wieczorem (sedatywny efekt).
Przed snem natomiast nie stosuje sie wit. C, bo moze zbyt pobudzac.
No i oczywiscie nic juz nie jesc co najmniej na dwie godziny przed
zasnieciem ;-)
Cwiczyc najlepiej na pusty zoladek !

Acha,duzo pic wody, aby usuwac schodzace z tluszczem toksyny i rehydratowac
organizm oraz troche herbat : czarnej i zielonej(duzo antyoksydantow
przeciwdzialajacych utlenianiu LDL).
pozd. anna

12. Data: 2004-04-20 12:17:57

Od: "annaklay " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.everybody.co.nz/research/nut_eastern.htm

Jeszcze raz podaje link, tym razem wlasciwy:-)
Ten pierwszy zignoruj, nawiasem mowiac dotyczy on pewnej techniki usuwania
cellulitu, ktora jest bardzo kontrowersyjna i droga. Firma LPG USA zaplacila
spore kary za rozprowadzanie i propagowanie tej techniki:-(

anna

13. Data: 2004-04-21 11:53:38

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

annaklay <a...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> Nie przejmuj sie tym ze moze zjadasz za malo kalorii:-) Ty ich masz duzo w
> swoim organizmie:-)

Ehm, ale przeca trabia wszedzie o tym, ze ograniczenia pozywienia sa jednym z
powodow jojo? to jak to jest? :(

> Acha, zastosuj witaminy kompl B oraz
> mineralu : Mg i Ca w dawkach zalecanych w normach.
> Napewno schudniesz jesli bedziesz wytrwala. Jesli nadal beda problemy
> poszukaj dobrego lekarza aby cie przebadal (endokrynologicznie) oraz
dobrego
> dietetyka. Jesli np. grmadzisz nadmiar wody to albo potrzebujesz wiecej
> wit B6 (niektorzy ludzie potrafia nagromadzic do kilkunastu kg nadmiernej
> ilosci wody w organizmie)lub masz wysokie poziomy insuliny i jednoczesnie
> estrogenu. Tarczyca tez moze nie byc wystarczajaco sprawna przy takich
> [...]

Kurde, od 2 miesiecy cwicze po 3 - 4 razy w tygodniu po 45 min i waga ani
drgnie, nawet moze sie powiekszyla nieco :( (66 kg przy 173, uuu, za duzo!)
Wiem, ze to woda tez, bo jak nie pije (a pije duzo, kawy tez, a musze
ograniczyc, bo mi juz powieka drga!!!) to mi sie momentalnie w talii zweza,
hmm. Jak temu zaradzic? A, dodaje, ze podejrzewalam tarczyce, ale jest w
normie ...Mowisz, ze vit. B6 pomoze???

Sorki za wtracenie...

Pozdrawiam,
Hania

chitochrom
13
Pizza MM
dieta kobiety w ciąży ze zbyt wysokim poziomem cukru
Dieta Gołoty...