Dyskoteka mojej dziewczyn

1. Data: 2000-05-08 20:26:13

Temat: Dyskoteka mojej dziewczyn
Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam taki mały problem moja panna chce isc na dyskoteke taka na zakonczenie
roku szkolnego idzie kilka osob z jej klasy
I tu jest moj problem bo ja nie mam ochoty na dyskoteke a ona nalega (nie
poprosi zada) i powiedziala ze jesli z nia nie pojde to ona sama idzie.
Chodze z nia 6 miesiecy i nie bardzo mi sie to podoba ze tak mowi

Czy ona sie nie liczy z moim zdaniem ?

DaFy

1. Data: 2000-05-08 21:18:16

Temat: Re: Dyskoteka mojej dziewczyn
Od: d...@a...com.nospam (Magdalena) szukaj wiadomości tego autora

"Dafy" d...@g...pl napisal:

> [...]
>poprosi zada) i powiedziala ze jesli z nia nie pojde to ona sama idzie.
>Chodze z nia 6 miesiecy i nie bardzo mi sie to podoba ze tak mowi

Jak widac - liczy sie. Masz wybor: mozesz nie isc, wtedy pojdzie sama. Chyba,
ze Tobie nie podoba sie to, ze ona wtedy pojdzie sama - jesli tak, to masz
problem - z kontrola drugiej osoby. Jak nie chcesz, nie idz. To chyba nic
zlego, ze pojdzie sama? Czy ma zrezygnowac z czegos, bo Ty nie masz na to
ochoty? Tym bardziej, ze jest to dyskoteka na koniec roku szkolnego, a nie
jakas, na ktora mozna pojsc za tydzien.

Magdalena

1. Data: 2000-05-09 01:16:34

Od: "Marecki" <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A czy Ty się liczysz z jej potrzebami???

Pozdrow...
Marecki

1. Data: 2000-05-09 11:41:47

Od: Saanale <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Problem tkwi w tym, czy masz do niej zaufanie. Jesli tak, to pozwol jej
isc samej (jezeli tego chce), ale zapewnij jej bezpieczny powrot do
domu. A tak na marginesie, dlaczego nie chcesz sie z nia tam wybrac???
Czy byles z nia juz kiedykolwiek w dyskotece. Jezeli nie, to nie wiesz
co tracisz. Zabawa z ukochana osoba jest czyms wspanialym.
Powodzenia!!!

1. Data: 2000-05-09 15:16:52

Od: "Kovic" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Sory ale chłopaka ktury tak postepuje uwarzam za BURAKA

1. Data: 2000-05-11 13:54:01

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ona sie nie liczy z moim zdaniem ?

Ona z Twoim moze sie i liczy ale Ty z jej zdaniem chyba kompletnie sie nie
liczysz !
Kurde facet, kobieta Cie prosi o pojscie z nia na dyskoteke, aTy jej
odmawiasz, to tak jaky Ci powiedziala, sluchaj mam wolna chatwe i nie chce
byc sama, a Ty byc na to powiedzial, nie sorki, mam teraz inne zajecie !
:-)))

Nie sadzisz, ze to troche glupie.

Zbirkos
_________
E-mail: z...@t...pl UIN: 34100062 WWW: http://zbirkos.topnet.pl

1. Data: 2000-05-12 08:28:08

Temat: Odp: Dyskoteka mojej dziewczyn
Od: "Dafy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche mi odwalilo ale juz przeszlo :)

1. Data: 2000-05-12 12:17:04

Od: d...@n...spam (Sławomir Molenda) szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 May 2000 15:54:01 +0200 Zbirkos
napisał(a) na grupę pl.sci.psychologia:

[...]
: :-)))
:
: Nie sadzisz, ze to troche glupie.

A co jest głupiego w sytuacji, gdy ktoś nie ma czasu albo ochoty gdzieś
iść??

To zrobię jutro, to jeszcze później, a tamto w jeszcze dalszej przyszłości.
Kiedy człowiek myśli w ten sposób, Pan Śmierci uśmiecha się do siebie.

Czandragomin

1. Data: 2000-05-12 20:24:54

Od: "[ Hypnos ]" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgwalcic, spalic, wyparowac....

1. Data: 2000-05-13 19:25:03

Od: "Zbirkos" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co jest głupiego w sytuacji, gdy ktoś nie ma czasu albo ochoty gdzieś
> iść??

Nie niektore rzeczy czlowiek zawsze powinien miec czasy, A w szczegolnosci
gdy przeciez chodzi o osboe, ktora kochasz, tak jak w tym przypadku.

To tak jakby zaprosila Cie Twoja siostra na swoj slub, a ty bys powiedzial.
Sorry ale nie ma czasu albo mi sie nie chce !

Czy nie uwazasz, ze to troche zenujace ?

pozdrawiam
Zbirkos
_________
E-mail: z...@t...pl UIN: 34100062 WWW: http://zbirkos.topnet.pl