Dyskryminacja czy moja głupota ?

następny post »
From: "Krzysiek Piotrzkowski" <k...@o...eu>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Dyskryminacja czy moja głupota ?
Date: Mon, 18 Dec 2006 11:23:43 +0100

Otwarty rynek pracy dał mi szansę na poszukiwanie zajecia poza st6refą
ZPCHR, ZAZ i SOD
Złozyłem aplikacje do dużej firmy jako osoba, która nie zaznaczyła nic o
swojej niepełnosprawności.
Po przebrnięciu III etapów eliminacji, robienia z siebie durnia na
prezentacjach przed komisją z firmy, pokonując młodych, młodszych i
bardziejszych jako jeden z dwóch dostałem etat !!
Nie chciałem żadnych przywilejów wynikających z posiadania znacznego stopnia
niepełnosprawności.
Chciałem pracować 8 godzin, na dwie zmiany, w soboty itp
Miałem juz badania lekarskie i zgodę na pracę.
Kiedy zanosiłem kwestionariusze osobowe do działu kadr, w rozmowie z
księgową wyszła sprawa "kwoty wolnej od podatku, na druku PIT. Tam (o ja
durny !!) wskazałem płatnika ZUS, żeby mi zakaąd nie naliczał tej kwoty.

Wtedy zapytali, a co a jak a która grupa ?
I zamiast na szkolenia poszedłem w cholerę, bo firma
cyt. "nie jest przygotowana na zatrudnianie niepełnosprawnych, wobec
istniejących przepisówi ustaw"
... bo windę mają za wąską, bo schody itd.,
Mówię, że to dla mnie nie problem, ale mówiłem jak do słupa.

Zastanawiam się i w łeb sobie strzelam, czy gdybym potraktował sprawę
rozliczeń z US jako osobistą i nie wskazywał ZUSu jako płatnika, podpisując
dokument, że renty nie pobieram (choć pobieram), to wydałoby się to w
najbliżeszej przyszłosci ?

Wszyscy z agend do sprawa Aktywizacji krzyczą dyskryminacja, Pan z PIP mówi,
nieznajomosć przepisów i brak chęci pracodawcy do zatrudnienia.

A ja sobie myślę .. nie - to moja durnowata uczciwośc

pozdro

18.12 LECH DUBROWSKI
18.12 kesser
18.12 LECH DUBROWSKI
18.12 Wolvier
18.12 Jerzy
19.12 kesser
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla