Dyskryminacja czy moja głupota ?

1. Data: 2006-12-18 10:23:43

Temat: Dyskryminacja czy moja głupota ?
Od: "Krzysiek Piotrzkowski" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Otwarty rynek pracy dał mi szansę na poszukiwanie zajecia poza st6refą
ZPCHR, ZAZ i SOD
Złozyłem aplikacje do dużej firmy jako osoba, która nie zaznaczyła nic o
swojej niepełnosprawności.
Po przebrnięciu III etapów eliminacji, robienia z siebie durnia na
prezentacjach przed komisją z firmy, pokonując młodych, młodszych i
bardziejszych jako jeden z dwóch dostałem etat !!
Nie chciałem żadnych przywilejów wynikających z posiadania znacznego stopnia
niepełnosprawności.
Chciałem pracować 8 godzin, na dwie zmiany, w soboty itp
Miałem juz badania lekarskie i zgodę na pracę.
Kiedy zanosiłem kwestionariusze osobowe do działu kadr, w rozmowie z
księgową wyszła sprawa "kwoty wolnej od podatku, na druku PIT. Tam (o ja
durny !!) wskazałem płatnika ZUS, żeby mi zakaąd nie naliczał tej kwoty.

Wtedy zapytali, a co a jak a która grupa ?
I zamiast na szkolenia poszedłem w cholerę, bo firma
cyt. "nie jest przygotowana na zatrudnianie niepełnosprawnych, wobec
istniejących przepisówi ustaw"
... bo windę mają za wąską, bo schody itd.,
Mówię, że to dla mnie nie problem, ale mówiłem jak do słupa.

Zastanawiam się i w łeb sobie strzelam, czy gdybym potraktował sprawę
rozliczeń z US jako osobistą i nie wskazywał ZUSu jako płatnika, podpisując
dokument, że renty nie pobieram (choć pobieram), to wydałoby się to w
najbliżeszej przyszłosci ?

Wszyscy z agend do sprawa Aktywizacji krzyczą dyskryminacja, Pan z PIP mówi,
nieznajomosć przepisów i brak chęci pracodawcy do zatrudnienia.

A ja sobie myślę .. nie - to moja durnowata uczciwośc

pozdro

2. Data: 2006-12-18 10:50:28

Temat: Re: Dyskryminacja czy moja głupota ?
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sobie myślę .. nie - to moja durnowata uczciwośc

To nie twoja wina, ze firma nie widzi czlowieka tylko przepisy

Leszek

3. Data: 2006-12-18 11:03:17

Od: "kesser" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI napisał(a):

> To nie twoja wina, ze firma nie widzi czlowieka tylko przepisy
>
> Leszek

Ja też poszukuję od dłuższego czasu pracy. Ciągle mam dylemat czy
i kiedy informować pracodawcę bo mnie sumienie gryzie. Ostatnio
wszystko szło dobrze i się wygadałem, wtedy Pani zajrzała pod
biurko "acha wózka nie ma to pewnie coś z głową" i rozmowa szybko
się skończyła. Raz mnie zatrudnili i po dwóch miesiącach menager
działu dojrzała że coś z ręką moją nie tak no i się zaczeło
szukanie powodu. Była to umowa zlecenie więc długo nie szukali tylko
do końca miesiąca :-). Znajomi mnie na wyspy namawiają ponoć tam
szukają ludzi ON bo boją się kar ale człowiek tu już korzenie
zapuścił :-). W jednej firmie nawet przekonywałem, że dzięki mnie
nie będą płacić składek na PFRON. Było ciężkie zdziwienie, że
wogóle takie składki są.

4. Data: 2006-12-18 11:39:31

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialem okazje popracowac troche w firmie, w ktorej pracowali ludzie
lubiacy piwo. Ja go nie lubie i to zadecydowalo o mojej nie przydatnosci

Leszek :)

5. Data: 2006-12-18 16:50:44

Od: "Wolvier" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kesser" <d...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

LECH DUBROWSKI napisał(a):

> To nie twoja wina, ze firma nie widzi czlowieka tylko przepisy
>
> Leszek

Własnie jak to jest z pracą ON zagranicą?

6. Data: 2006-12-18 19:31:06

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek Piotrzkowski" <k...@o...eu> napisał w
wiadomości news:em5q7g$6u9$1@news.onet.pl...

7. Data: 2006-12-19 08:34:27

Od: "kesser" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Własnie jak to jest z pracą ON zagranicą?

Znajomi jeżdżą w wakacje i opowiadali, że na wyspach zatrudnia się
ludzi ON ponieważ u nich są wysokie kary jeśli ileś tam osób w
stosunku do ogółu zatrudnionych nie jest ON. U nas chyba na każde 25
ludzi powinien być 1 ON bo inaczej zakład płaci składki na PFRON
ale nikt się tym nie przejmuje. INajważniejsze, tam na osobę ON nie
patrzą jak na dziwaka nad którym trzeba się tylko litować i czasami
datki dawać. Tam ON jest normalnym pełnowartościowym pracownikiem.
Wiem to co prawda od znajomych ale po co mieli by kłamać poza tym
pracowali z takimi ludźmi w hotelach. Pewnie w jakiś małych
knajpkach na zmywaku to jest dyskryminacja ale i tak jest łatwiej
znaleźć pracę :-).

może ktoś ma zbędną ładowarkę??
?? TRANSSEXUALS/TRANSVESTIT E find in your area??
Przedsiębiorcy na rencie nie płacą składek ZUS
1000zl rocznie dodatku dla rencistow i emerytow
Komu karta parkingowa?