Dziadowski wykonawca - pomocy !!!

From: "Taunus" <t...@p...pl>
Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom
Subject: Dziadowski wykonawca - pomocy !!!
Date: Thu, 28 Jun 2001 09:51:41 +0200

Hej,

mam problem z goscmi ktorzy robili mi wzmocnienie drzwii do mieszkania (nie
mialem kaski na wymiane - wiec zdecydowalem sie na wzmocnienie katownikiem +
tapicerka od srodka+dodanie dodatkowych zawiaskow i takie tam).
Zrobili to w miare OK - drzwi na poczatku troche obcieraly o futryne -
twierdzili, ze sie wyrobi i bedzie w porzadku - niestety po jakims miesiacu
drzwi jeszcze bardziej sie opuscilu i trzeba calkiem solidnie pchnac je zeby
otworzyc.

Zapewniali, ze jak sie nie poprawi - to oni oczywiscie pojawia sie i
ponownie je wyreguluja - no i tu zaczely sie schody - owszem przyznaja sie,
ze to poprawia (nawet nie probuja zwalac winy na cos innego) - ale od soboty
nie jestem w stanie ich sciagnac na ta poprawke (tzn. umawiam sie na
konkretna godzine - a oni to olewaja - i tak wczoraj juz bylem umowiony 4
czy 5 raz - dzisiaj to nawet juz nie racza odbierac telefonu). Ja trace czas
i nerwy - a oni leja totalnie na klienta.

Czy mozna ich jakos postraszyc (np. inspekcja handlowa, jakims innym
urzedem - robia pewnie kupe roboty na czarno - ja nie bralem faktury bo nie
potrzebowalem - mam tylko zamowienie na robote [z data wykonania]).

Co doradzacie - bo uciazliwe jest ciagle gonienie po pracy prosto do domu i
czekanie na gosci ktorzy po raz n-ty sie nie pojawiaja.

HELP !!!