Dziadowski wykonawca - pomocy !!!

1. Data: 2001-06-28 07:51:41

Temat: Dziadowski wykonawca - pomocy !!!
Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

mam problem z goscmi ktorzy robili mi wzmocnienie drzwii do mieszkania (nie
mialem kaski na wymiane - wiec zdecydowalem sie na wzmocnienie katownikiem +
tapicerka od srodka+dodanie dodatkowych zawiaskow i takie tam).
Zrobili to w miare OK - drzwi na poczatku troche obcieraly o futryne -
twierdzili, ze sie wyrobi i bedzie w porzadku - niestety po jakims miesiacu
drzwi jeszcze bardziej sie opuscilu i trzeba calkiem solidnie pchnac je zeby
otworzyc.

Zapewniali, ze jak sie nie poprawi - to oni oczywiscie pojawia sie i
ponownie je wyreguluja - no i tu zaczely sie schody - owszem przyznaja sie,
ze to poprawia (nawet nie probuja zwalac winy na cos innego) - ale od soboty
nie jestem w stanie ich sciagnac na ta poprawke (tzn. umawiam sie na
konkretna godzine - a oni to olewaja - i tak wczoraj juz bylem umowiony 4
czy 5 raz - dzisiaj to nawet juz nie racza odbierac telefonu). Ja trace czas
i nerwy - a oni leja totalnie na klienta.

Czy mozna ich jakos postraszyc (np. inspekcja handlowa, jakims innym
urzedem - robia pewnie kupe roboty na czarno - ja nie bralem faktury bo nie
potrzebowalem - mam tylko zamowienie na robote [z data wykonania]).

Co doradzacie - bo uciazliwe jest ciagle gonienie po pracy prosto do domu i
czekanie na gosci ktorzy po raz n-ty sie nie pojawiaja.

HELP !!!

1. Data: 2001-06-28 08:33:00

Temat: Re: Dziadowski wykonawca - pomocy !!!
Od: "Adam" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik Taunus <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b3ae292$...@n...vogel.pl...
> [...]
>
> Co doradzacie - bo uciazliwe jest ciagle gonienie po pracy prosto do domu
> czekanie na gosci ktorzy po raz n-ty sie nie pojawiaja.

Hm..... masz znajomego "obywatela" ze Wschodu?: Poproś go, by wykonał w
Twoim imieniu telefon do tych "flachmajstrów". Podobno rosyjski akcent robi
duże wrażenie:-)
A tak poważnie, to _zawsze_ trzeba spisywać umowę, nieważne, czy jest to
większa praca, czy mała robótka, napisana umowa (nawet taka na kolanie) może
być podstawą do dociekania swoich praw.....
Pozdrawiam i życzę wytrwałości....
Adam

1. Data: 2001-06-28 09:00:24

Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a) w wiadomości: <9heq2m$aqf$1@news.tpi.pl>...
>Hm..... masz znajomego "obywatela" ze Wschodu?: Poproś go, by wykonał w
>Twoim imieniu telefon do tych "flachmajstrów". Podobno rosyjski akcent robi
>duże wrażenie:-)

tez o tym myslalem ;-)) - ale niestety nie mam znajomosci na wschodzie
( (moze to i lepiej ??)

> [...]
może
>być podstawą do dociekania swoich praw.....

ale tu nie chodzi o to, ze oni nie chca sie przyznac do tego ze trzeba drzwi
ponownie wyregulowac - jak najbardziej przyznaja sie
oni po prostu olewaja kolejne terminy na jakie sie umawiam - i tu nawet
umowa niewiele da (po sadach jest bez sensu sie wloczyc - czas i pieniadze
mozna tylko stracic - a mi chodzi o szybka naprawe - to robotka na pol
godziny - i nawet przy malej wprawie mozna by ja wykonac samemu - ale skoro
oni to robili to chce, zeby tez naprawili)

>Pozdrawiam i życzę wytrwałości....

dzieki

1. Data: 2001-06-28 10:19:02

Od: "Marek Chomej" <h...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taunus napisał(a) w wiadomości: <3b3af2ad$1@news.vogel.pl>...
> [...]
>godziny - i nawet przy malej wprawie mozna by ja wykonac samemu - ale skoro
>oni to robili to chce, zeby tez naprawili)

1)Wiec napraw sam, szkoda nerwow na patafianow
2)Podaj co to za firma i w jakim miescie zebysmy wiedzieli
3)Nastepnym razem znajdz lepsza firme (popytaj znajomych, daj zapytanie w
internecie)
4)Jak chcesz byc zlosliwy to naslij na nich PIP albo skarbowke

Pozdrawiam

Marek

1. Data: 2001-06-28 10:31:18

Od: Rafal Gaweda <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

> 4)Jak chcesz byc zlosliwy to naslij na nich PIP albo skarbowke

Straszenie skarbowka naprade bardzo dobrze dziala.

--
Regards,

Rafal Gaweda

1. Data: 2001-06-28 11:33:06

Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Gaweda napisał(a) w wiadomości: <3...@r...com>...

>Straszenie skarbowka naprade bardzo dobrze dziala.

to sie zgadza - jak mi sie ociagali z wydaniem PIT'a z poprzedniej pracy
(maja obowiazek w przeciagu 14 dni od zaplaty ostatniej skladki jesli
rozwiazalo sie umowe w trakcie roku) - to dopiero jak powiedzialem, ze
porozmawiamy przez US - poskutkowalo natychmiast ;-))))

a "firma" to z Wawki - firma krzak - przy sobie mam tylko telefon (na
zamowieniu mam adres - ale teraz znalezc w balaganie powprowadzeniowym
;-)) ) - generalnie ostrzegam wszystkich budujacych na Tarchominie
(szczegolnie z JW Construction - bo z tego co sie orientuje to maja tam
calkiem sporo robotek) - dwaj panowie (siwy lekko lysiejacy i drugi ciemne
wlosy - tegi) - telefony na priv'a ;-)) (chociaz jak mnie wkurza to podam
i tu)

pozdrawiam,
Taunus

1. Data: 2001-06-28 23:34:22

Od: "abecak" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

a gdzie jest ten Tarchomin? :)))

1. Data: 2001-06-29 06:50:41

Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

abecak napisał(a) w wiadomości: <9hgeld$fc3$1@news.tpi.pl>...

>a gdzie jest ten Tarchomin? :)))

no wiesz - jesli pisze, ze firma z Wawki - to chyba nie trudno sie domyslec,
ze w Warszawie ;-)))

Taunus

PS: wiem, ze mialo to byc zlosliwe (oczywiscie znowu warszawiak nie napisal
skad nadaje) - ale niestety sie nie udalo ;-)

1. Data: 2001-06-29 11:44:35

Temat: Re: Dziadowski wykonawca - OT ;)
Od: "Teo" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

abecak <a...@c...pl> pyta:

> a gdzie jest ten Tarchomin? :)))

Hmmm... Czas sie juz chyba przyzwyczaic, ze jezeli autor nie wymienia
miejscowosci, to domyslnie chodzi o W-we... Dla przykladu, grupa
pl.misc.samochody ma to juz skodyfikowane, i gdy ktos pisze o "miescie
defaultowym" to wiadomo o co chodzi ;)

A gdy autor nie wymienia miejscowosci, a NIE chodzi mu o W-we, to juz
jego problem ;)))

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2001-06-29 13:41:15

Od: "Taunus" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo napisał(a) w wiadomości: <9hhpa9$7h0$1@pippin.nask.waw.pl>...
> [...]
>miejscowosci, to domyslnie chodzi o W-we... Dla przykladu, grupa
>pl.misc.samochody ma to juz skodyfikowane, i gdy ktos pisze o "miescie

he he - kiedys jak po baaardzo dlugim okresie nie czytania listy
pl.misc.samochody zobaczylem "miasto default" to chwile sie zastanawialem o
co im chodzi ;-)))

>A gdy autor nie wymienia miejscowosci, a NIE chodzi mu o W-we, to juz
>jego problem ;)))

tylko, ze ja (no moze nie jawnie - piszac WARSZAWA - TARCHOMIN) - ale dla
srednio rozgarnietego czytelnika w momencie gdy pisalem "firma z Wawki"
chyba jest to jasne, ze chodzi o miasto default ;-))

>Pozdrawiam
>
>Teo

ja tez pozdrawiam
Taunus

Domy w 3 miesiace
Zacieki na scianach
sprzedam M-3
Usługi remontowe wykończenia wnętrz ( Kraków )
Zlewozmywak narożny