Dziadowski wykonawca - pomocy !!!

1. Data: 2001-07-01 20:10:38

Temat: Re: Dziadowski wykonawca - pomocy !!!
Od: "Patryk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ustal kolego adres i przejedź się do nich ze znajomym policjantem, to też
dobrze działa.
Powodzenia

1. Data: 2001-07-01 20:13:38

Od: "Patryk" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejedźsięze znajomym policjantem, to też skutkuje.
Powodzenia

1. Data: 2001-07-10 10:17:37

Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Taunus <t...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3b3b1676$...@n...vogel.pl...
> Rafal Gaweda napisał(a) w wiadomości: <3...@r...com>...

Skoro masz umowę to poproś o fakturę (zaproponuj, że dopłacisz)
Jeżeli nie zjawią się i faktury nie otrzymasz masz podstawy do złożenia
wezwania w US.

Zadzwoń do ich dzielnicowego, że masz problem z reklamacją, bądź ze
zwrotem pieniędzy za źle wykonaną usługę.
Mama w ten sposób odzyskała pieniądze od kuśnierki. Sam byłem w szoku, że
policja tym sie zajeła.
ogólnie współczuję
Grzesiek

Domy w 3 miesiace
Zacieki na scianach
sprzedam M-3
Usługi remontowe wykończenia wnętrz ( Kraków )
Zlewozmywak narożny