Dzieci czarownice

11. Data: 2011-01-05 17:04:29

Temat: Re: Dzieci czarownice
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:ig26ve$o7v$1@news.onet.pl...

> Wracając, nie wiem jaki jest stosunek tych ludzi do dzieci. Zawsze
> wydawało mi się, że dzieci są najcenniejszym dobrem każdej społeczności.
> Ale może, w społecznościach biednych, gdzie rodzi ich się dużo, tak nie
> jest? Pojęcia nie mam.

Moim zdaniem dziecei tam rowniez sa cenne, ale sam czlowiek jako taki ma
nieco inna wartosc wzwlaszcza w konfrontacji z prymitywnymi wierzeniami.

> Lekko to bełkotliwe (co napisałam), zapytam więc: Jakbyś te kolory
> rozróżnił?

No chodzilo mi o to, ze szalency spod krzyza to inne kalosze, niz kolesie w
imie chocby minimalnego substytutu wladzy znecajacy sie nad slabszymi.

12. Data: 2011-01-05 17:05:56

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko, że one kłamią nam... z całą premedytacją.
>
> Siebie (samych) chyba nie okłamują :-)))

Po pierwsze o ile jest cos takiego, jak "one same" w przypadku psow. Po
drugie jesli jest, to jestem przekonany, ze oklamuja. Botakiem.

13. Data: 2011-01-05 17:38:02

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 17:55:27 +0100, Vilar napisał(a):

> Tylko, że one kłamią nam... z całą premedytacją.

Spryt to jeszcze nie kłamstwo :) Poza tym nikogo przy tym nie krzywdzą ;)
Najwyżej robią w bambuko ;)

> Siebie (samych) chyba nie okłamują :-)))
>
> MK

Ze sobą są imo szczere. Bywa, że do bólu ;)

Pozdrawiam,
M.

14. Data: 2011-01-05 17:45:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Spryt to jeszcze nie kłamstwo :) Poza tym nikogo przy tym nie krzywdzą ;)
> Najwyżej robią w bambuko ;)

Zarty, psy nikogo nie krzywdza?

15. Data: 2011-01-05 18:31:23

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 18:45:45 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zarty, psy nikogo nie krzywdza?

Vilar chyba o swoich psach pisała. Ja również.

Chyba wolisz kotki, co?

Pozdrawiam,
M.

16. Data: 2011-01-05 20:14:50

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zarty, psy nikogo nie krzywdza?

normalne nie

kiwiko

17. Data: 2011-01-05 20:43:57

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 21:14:50 +0100, kiwiko napisał(a):

> normalne nie

No właśnie. Tylko te zmutowane genetycznie, i wyszkolone przez debili do
zabijania. I tak winien człowiek...

Pozdrawiam,
M.

18. Data: 2011-01-05 21:16:34

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 13:55, Vilar pisze:

> Oglądałeś to?
> Ja byłam wstrząśnięta (i to nie lekko)
> (Dla tych co nie widzieli, krótki opis:
> http://www.teleman.pl/prog-19560484-ogladaj-z-andrze
jem-fidykiem-opetani-przez-zle-moce.html)

Z początku trochę żałowałam, ale już się cieszę, że nie oglądałam.

Ewa

19. Data: 2011-01-05 23:05:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jan 2011 18:38:02 +0100, Fragile napisał(a):

> Spryt to jeszcze nie kłamstwo :)

Jak to? - to nie widziałaś miny mojego psa, który z krwawym irokezem na
głowie patrzy niewinnie "Ja tu cały czas bylem! To tamten wychodził!"
:-)

20. Data: 2011-01-06 09:06:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to? - to nie widziałaś miny mojego psa, który z krwawym irokezem na
> głowie patrzy niewinnie "Ja tu cały czas bylem! To tamten wychodził!"
> :-)

bo psy zawsze są takie jak ich właściciele ;)

kiwiko

najczestsza geneza problemow emcjonalnych.
Trzymać się prawdy.
Buractwo i Piekło Polskie.
Czerstwy sylwek
Stalkerom.