Dzien dobry Dziewczeta

1. Data: 2007-11-08 20:47:11

Temat: Dzien dobry Dziewczeta
Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was serdecznie, cholernie dawno tu nie bylem.
I wpadlem calkiem przypadkowo, poniewaz moja wspaniala i przemila ex
powiedziala mi o tym, ze macie problem.
Wlasnie zauwazylem problem: jest nim zwykle scierwo, ktore w dodatku
wypuszcza fekalia na grupy.
Zaraza objela min. psychologie i kuchnie.
Wam tez to przeszkadza? Laska jest tak zalosna, bo nikt z nia nie chce
gadac, ze jest gotowa nawet wejsc komus w dupe przez gardlo, skoro widzi ze
nie mozna inaczej. O czym to swiadczy ze dorosla zdawaloby sie osoba
napierdala (czyt. "trolluje") na tyle grup?
Odpowiedz jest prosta: jej osoba w rodzinie to porazka i nie zdziwilbym sie
wcale, jakby maz ja napierdalal. Zatem nie ma zycia rodzinnego i na sile
probuje znalezc znajomych w sieci. Jest tak nahalna, tak sie narzuca, ze po
chwili kazdy ma tej sciery dosyc. Poza innymi scierami.
Zaraz poczytam, co u Was tu pierdoli za farmazony.
Aha, dodam, ze ta gnida ma tylko ogolne pojecie na kazdy temat, jak ja
troche podpuscic i przycisnac, konczy temat, napierdala ":DDDDDD" albo
":))))))", wiec przeciwnikiem intelektualnym dla kogokolwiek - nawet dla
roztoczy na mojej poscieli nie wspominajac moich nader inteligentnych
plemnikow - jest zadnym.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

2. Data: 2007-11-08 21:08:31

Temat: Re: Dzien dobry Dziewczeta
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:
> [...]
> sie wcale, jakby maz ja napierdalal. Zatem nie ma zycia rodzinnego i na
> sile probuje znalezc znajomych w sieci. Jest tak nahalna,

nachalna :-)

> [...]
> ":))))))", wiec przeciwnikiem intelektualnym dla kogokolwiek - nawet dla
> roztoczy na mojej poscieli nie wspominajac moich nader inteligentnych

Lepsze od Manifestu Lipcowego :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-11-08 21:19:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> roztoczy na mojej poscieli nie wspominajac moich nader inteligentnych
> plemnikow - jest zadnym.

Zmieniaj częściej pościel, to nie będzie buntu :-DDD

--
XL wiosenna

4. Data: 2007-11-08 21:32:32

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

miszka pisze:
> Użytkownik "Bluzgacz" <p...@w...org> napisał >

> kto cie wezwal tu na pomoc?? nie ma sily dalej gadac tylko posluguje sie
> takimi karłami jak ty??

Nim się nie ma kto posługiwać, więc fantazjuje - dlatego tu przylazł, bo
myśli, że ja skorzystam ;-P

--
XL wiosenna

5. Data: 2007-11-08 21:33:15

Od: "miszka" <e...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2007-11-08 21:42:22

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz pisze:

> "miszka" <e...@...lodz.pl> wrote in message

> Pomylilas mnie ze swoja przyjaciolka.

Spójrz w lustro... intelektualne, to zobaczysz, że nie ma pomyłki :-)

--
XL wiosenna

7. Data: 2007-11-08 21:43:19

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2007-11-08 21:44:51

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@p...onet.pl> wrote in message

> Nim się nie ma kto posługiwać, więc fantazjuje - dlatego tu przylazł, bo
> myśli, że ja skorzystam ;-P

Jedyne co mysle, to to ze jestes nawet nie przecietna pizda, a do tego
kompletnie brak ci inteligencji.
Aha, nie zapomnij swoich skurwialych usmieszkow dawac, kretynko ktora nie
potrafi nawet napisac posta. hehe

9. Data: 2007-11-08 21:52:56

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> Spójrz w lustro... intelektualne, to zobaczysz, że nie ma pomyłki :-)

Przeciez to ty codziennie w nie spogladasz pustaku i napierdalasz afirmacje
"jestem super" zdziro.

10. Data: 2007-11-08 22:09:54

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

> nachalna :-)

Widze, ze jestes tak pozbawiona argumentow (jak zwykle), ze sie literowek
czepiasz.
Powaznie powinnas sie pierdolnac w glowe imadlem.
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com
alt.pl.zbluzgaj - kultura alternatywna
http://www.trolling.pl/trolling.htm
Przylacz sie: http://plsocpolityka.blog.onet.pl/

L'Occitane - kremy twarzowe :)
było o depilatorach, będzie o samej depilacji...
NAJTAŃSZA MIKRODERMABRAZJA
Re: pomadka ochronna do ust
Marks&Spencer - prośba do warszawiaków