L'Occitane - kremy twarzowe :)

1. Data: 2007-11-08 18:38:06

Temat: L'Occitane - kremy twarzowe :)
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś ma doświadczenie z w/w? uwielbiam ichnie preparaty "cielesne",
ale tych do twarzy nie znam.

-- kasica

2. Data: 2007-11-08 18:55:34

Temat: Re: L'Occitane - kremy twarzowe :)
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Katarzyna Kulpa*. Seriously? Seriously.

> czy ktoś ma doświadczenie z w/w? uwielbiam ichnie preparaty "cielesne",
> ale tych do twarzy nie znam.

Nie uczulują. Moja mama jak miała cięzkie uczulenie po kremie to ratowała
się włanie kremem do twarzy z karite. Z nawilżenia też była bardzo
zadowolona.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-11-08 21:41:38

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś ma doświadczenie z w/w? uwielbiam ichnie preparaty "cielesne", ale
> tych do twarzy nie znam.

Ma: z fluidem lawendowym do tłustej cery i z fluidem z nieśmiertelnikiem.

Oba bardzo miłe w stosowaniu: fajnie pachną, doskonale się wchłaniają, nie
zostawiają lepkiej błonki, skóra dość wdzięcznie na nie reaguje.

Jakichś bardzo spektakularnych efektów nie odnotowałam, ale i nie oczekiwałam.

A moja matka ma z nieśmiertelnikiem pod oczy i nie narzeka.

--
JoP

4. Data: 2007-11-08 23:38:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:
> [...]
>
> Nie uczulują. Moja mama jak miała cięzkie uczulenie po kremie to ratowała
> się włanie kremem do twarzy z karite. Z nawilżenia też była bardzo

brzmi fajnie. na razie ciągnie mnie do serii migdałowo-jabłkowej,
problem polega na tym, że zarówno na migdały, jak i na jabłka jestem
uczulona. no ciekawe, czy l'Occitanom udało sie wyhodować
nieuczulające jabłko ;)

-- kasica

5. Data: 2007-11-08 23:46:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers pisze:
> [...]
>
> Oba bardzo miłe w stosowaniu: fajnie pachną, doskonale się wchłaniają,
> nie zostawiają lepkiej błonki, skóra dość wdzięcznie na nie reaguje.

i nie ma się po nich facjaty jak po wysmarowaniu masłem? super :)

-- kasica

6. Data: 2007-11-09 09:31:37

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> problem polega na tym, że zarówno na migdały, jak i na jabłka jestem
> uczulona. no ciekawe, czy l'Occitanom udało sie wyhodować

Mają próbki wszystkiego, wiec zacznij od tego skoro Cię korci.

--
Lia

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

7. Data: 2007-11-09 09:36:35

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> i nie ma się po nich facjaty jak po wysmarowaniu masłem? super :)

Nie ma. A jestem nadwrażliwa na ten aspekt, mam bardzo tłustą cerę.

--
JoP

8. Data: 2007-11-09 10:21:40

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia pisze:

> Mają próbki wszystkiego, wiec zacznij od tego skoro Cię korci.

no właśnie dostałam pocztą razem z katalogiem (pisanym równie
wstrząsającą polszczyzną co zeszłoroczny, o czym chyba napiszę osobno) -
oczywiście kremu do rąk, który kupuję od lat i który chyba wszyscy
fani tej firmy świetnie znają (więc po co wysyłają?), mleczka do ciała
mlecznego oraz kremu ultra riche z karite, który
właśnie wypróbowałam - rzeczywiście świetny, doskonale nawilża, wygładza
do aksamitu i łagodzi podrażnienia, ale trochę jednak przytłusty, jak na
ultra riche przystało. jak ktoś toleruje trochę tłustsze kremy, to mogę
z czystym sumieniem polecić. z reguły tłuste kremy mnie zwyczajnie
drażnią, ten nie.

-- kasica

9. Data: 2007-11-09 11:04:02

Od: m <...@b...ch> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa schrieb:

> no właśnie dostałam pocztą razem z katalogiem

wybacz lamerskie pytanie- gdzie zamowic taki katalog?
--
m.

10. Data: 2007-11-09 11:09:47

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m <...@b...ch> napisał(a):

> wybacz lamerskie pytanie- gdzie zamowic taki katalog?

Zasadniczo to udając się do sklepu i sprzedając swoje dane osobowe... znaczy,
wypełniając formularzyk stałego klienta czy jakoś tak.

--
JoP

było o depilatorach, będzie o samej depilacji...
NAJTAŃSZA MIKRODERMABRAZJA
Re: pomadka ochronna do ust
Marks&Spencer - prośba do warszawiaków
pomadka ochronna do ust