było o depilatorach, będzie o samej depilacji...

1. Data: 2007-11-08 14:26:20

Temat: było o depilatorach, będzie o samej depilacji...
Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najpierw się witam - hej !!

A teraz do rzeczy: dziewczyny jak Wy to robicie, że pachy depilujecie
depilatorem? Ja na nogach, gdzie włoski są przecież dużo rzadsze to zdycham
z bólu choćbym miała najdelikatniejszy depilator. A jeśli chodzi o pachy to
mam wrażenie, że jakbym przytknęła depilator to by mi on te włoski razem ze
skórą wyrwał... No bo jakoś za dużo ich tam - i to nie tak że mam jakieś
specjalnie gęste owłosienie, wydaje mi się że w normie, a i tak mnie to
przeraża... No a z drugiej strony te codzienne gimnastyki z maszynką już
mnie wkurzają... A więc, jak Wy to znosicie? I jak to robicie? Czy po mini
kawałeczkach żeby się łapały jeden-dwa włoski, czy tak od razu przejeżdzacie
po całości? Chodzi mi o ten pierwszy raz, bo potem to wiadomo że łatwiej...
No bo chyba się odważę w końcu jak mi podpowiecie jak. No i o ile wytrzymam
zapuszczanie pod pachami włosów do takiej długości żeby je depilator chwycił
;-))

A drugie pytanie też o depilator tylko tym razem o bikini. Ehhh, bo ja to
laik jestem depilatorowy na razie... No więc co to dokładnie znaczy
depilowanie bikini? Czy bikini to to co wystaje bokami z majtek typu bikini,
czy też to bikini to tak naprawdę WSZYSKIE włosy które ma się tam na dole.
No a jeśli tak to Wy tym depilatorem te wszystkie traktujecie? I jak to się
odbywa w salonie kosmetycznym?

Proszę się nie śmiać ze mnie - ja naprawdę nie wiem...
Ola przerażona, ale też pragnąca być gładka wszędzie...

2. Data: 2007-11-08 16:01:01

Temat: Re: było o depilatorach, będzie o samej depilacji...
Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola pisze:
> [...]
> specjalnie gęste owłosienie, wydaje mi się że w normie, a i tak mnie to
> przeraża... No a z drugiej strony te codzienne gimnastyki z maszynką już

A czemu? - zrób z tego "krótkie mgnienie pod prysznicem" :-)

--
XL wiosenna

3. Data: 2007-11-08 16:42:22

Od: "Ola" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A czemu? - zrób z tego "krótkie mgnienie pod prysznicem" :-)

No bo wiesz... Nogi, pachy + bikini... robi się kilka tych krótkich mgnień i
już muszę wstać 2 minuty wcześniej ;-)) A już w czasie wakacyjnych wyjazdów
typu: pod namiot, gdzie dużo ciała jest odkrytego i codzienne golenie jest
absolutną konieczniścią, a prysznica brak, zaczyna się robić zupełnie
niewygodnie...

4. Data: 2007-11-08 17:02:52

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola pisze:
> [...]
> skórą wyrwał... No bo jakoś za dużo ich tam - i to nie tak że mam jakieś
> specjalnie gęste owłosienie, wydaje mi się że w normie, a i tak mnie to

Najprościej, najłatwiej, najmniejboleśnie, zalatwia się to u kosmetyczki
woskiem.

> [...]
> No a jeśli tak to Wy tym depilatorem te wszystkie traktujecie? I jak to się

Normalnie. Prosisz o depilację, bikini, pachy, nogi, ręce. Zajmuje, to
ok 40 minut i jest zdecydowanie mniej bolesne, niż depilowanie sie
samemu. Bikini depiluje Ci kosmetyczka tak jak sobie zażyczysz, może być
całość, mogą być tylko boki.
--

Gosia

5. Data: 2007-11-09 07:34:36

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola napisał(a):

> [...]
> typu: pod namiot, gdzie dużo ciała jest odkrytego i codzienne golenie jest
> absolutną konieczniścią, a prysznica brak, zaczyna się robić zupełnie

Przed urlopem warto wybrać sie do kosmetyczki i zrobić depilację
woskiem. Chwilka bólu i po krzyku. Poza tym im częściej depilujesz tym
ból jest mniejszy.

E.

6. Data: 2007-11-09 08:54:27

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zdycham z bólu choćbym miała najdelikatniejszy depilator. A jeśli chodzi o
> pachy to mam wrażenie, że jakbym przytknęła depilator to by mi on te

Musisz robic po kawaleczku, za drugim razem bedzie juz lepiej, bo wloski nie
rosna wszystkie na raz, maja 2 albo 3 fazy wzrostu, a jak juz zaczna
odrastac te wczesniej wydepilowane to luzik, sa na tyle oslabione i ciensze,
ze jest to prawie bezbolesne.

> No a jeśli tak to Wy tym depilatorem te wszystkie traktujecie? I jak to
> się odbywa w salonie kosmetycznym?

Bikini lepiej woskiem potraktowac, u kosmetyczki jak nie masz wprawy, a
potem mozna probowac samej, czasem wystarcza zwykle paski woskowe na zimno.

--
pozdr,
ewka

7. Data: 2007-11-09 21:20:58

Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Ola napisał(a):

> [...]
| chodzi o pachy to mam wrażenie, że jakbym przytknęła depilator to by
| mi on te włoski razem ze skórą wyrwał...

Może głupio zabrzmi, ale za pierwszym razem wyskubałam włosek po włosku
pensetą. A potem warto depilować w miarę regularnie, bo im więcej,
tym bardziej boli. No i zarówno przy skubaniu, jak i przy depilacji
kluczowe jest naciągnięcie skóru. Ale przyznam, że parę razy krew
się polała i w końcu wróciłam do golenia.

Ania

8. Data: 2007-11-10 17:08:37

Od: "miffy" <m...@m...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Może głupio zabrzmi, ale za pierwszym razem wyskubałam włosek po włosku
> pensetą. A potem warto depilować w miarę regularnie, bo im więcej,
> tym bardziej boli.

I ja tak zrobiłam pierwszy raz :) I dlatego, że nieregularnie rosną po
wyrwaniu, to depilować jest łatwiej i przyjemniej. Ja miałam dość intensywne
owłosienie, bo taka moja uroda więc wosk był do d. bo wiadomo, włoski muszą
być dość długie, by załapało więc musiałam czekać i czekać a już kiedy były
milimetrowe to były widoczne więc musiałam chowac nogi, póki kłaki nie
podrosną do wosku :/ Depilator już łapie takie krótkie, więc po
kilku woskach kupiłam depilator ale to też nie wyszło, bo trzebabyło robić
to dość często (dlatego że nie równo rosły) nie rzadziej niż raz na tydzień.
Aż w końcu potraktowałam je laserem i mam spokój, oj święty spokój bo na
udach po 3 sesjach przestały całkiem rosnąć, na łydkach po 2. Na wiosnę
chyba i z pachami sie
wybiorę. Załuję jedynie, że nie dowiedziałam się o takiej możliwości
wcześniej, bo tyle lat męczarni mam za sobą :/
Dlatego nie rozumiem dziewczyn, które męczą sie z niechcianymi włosami :]
bo suma sumarum koszt nie jest większy niż woskowanie a komfort
nieporównywalny bo do tego nie boli tak, jak woskowanie(nie dotyczy
blondynek i innych jasno-nogowłosych, bo laser jasnych włosów nie łapie)

9. Data: 2007-11-10 19:39:03

Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedy miffy napisał(a):

> [...]
| czekać i czekać a już kiedy były milimetrowe to były widoczne więc
| musiałam chowac nogi, póki kłaki nie podrosną do wosku :/

To ja tylko sprostuję, że pisałam o pachach (bo o to chyba głównie
Ola pytała). Na nogach nigdy nie miałam problemu, skóra sama
z siebie jest wystarczająco napięta. Ale jeśli kogoś już przy łydkach
boli, to nie radzę próbować pod pachami.

Ania

10. Data: 2007-11-18 19:54:09

Od: Lili <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 Nov 2007 18:08:37 +0100, miffy napisał(a):

> Aż w końcu potraktowałam je laserem i mam spokój, oj święty spokój bo na
> udach po 3 sesjach przestały całkiem rosnąć, na łydkach po 2. Na wiosnę
> chyba i z pachami sie

a czy możesz napisać ile kosztuje taka 1 sesja?
ja teżjestem brunetką i mam dość, chętnie wybrałabym się na taki
zabiegniestety naczytałam się negatywnych informacji, że niekażdy może
liczyc się z sukcesem tego zabiegu - niektórzy musza powtarzać sporo razy
taki zabeig

jestem brunetką, ciemne twarde włosy ;-/

NAJTAŃSZA MIKRODERMABRAZJA
Re: pomadka ochronna do ust
Marks&Spencer - prośba do warszawiaków
pomadka ochronna do ust