Dziś były gołąbki bez mięsa

1. Data: 2005-09-18 20:22:45

Temat: Dziś były gołąbki bez mięsa
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Farsz:
* 1szkl. kaszy gryczanej ugotowanej na sypko (1szkl. wody ;-) )
* 0,5kg tłustego twarogu
* 3 spore cebule
* tłuszcz do smażenia cebuli (u mnie był boczek ze skwarkami, czyli nie było
tak całkiem bez...)
* 2 jaja

Kaszę ugotować na sypko, cebulę drobno pokroić i usmażyć na słodko (nie na
złoto!) czyli tuż przed "na złoto".
Rozdrobnić twaróg, wymieszać z kaszą i cebulą. Dodać potężne garście
otartego majeranku i posiekanego koperku.
Posolić, popieprzyć (ziołowym), posłodzić (koniecznie ale nie dużo)
W oryginalnym przepisie tego nie ma, ale dałem dwa jajka, jakoś tak nie
chciało się trzymać w "kupie"

Dalej to jak ze zwykłymi gołąbkami, zawinąć dusić, popomidorzyć... Lub nie.

2. Data: 2005-09-19 06:43:51

Temat: Re: Dziś były gołąbki bez mięsa
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dgkibn$dcb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> chciało się trzymać w "kupie"
>
> Dalej to jak ze zwykłymi gołąbkami, zawinąć dusić, popomidorzyć... Lub

Mozna zamiast sera dac grzyby uduszone...

marek

Dni Dyni - zakupy
pożywienie sattwiczne
jak samodzielnie zrobić dobre prosciutto ?
Szprotki dla głodego
Ciasto murzynek&krem z mleka skondensowanego