Dziś rocznica Fatimy

11. Data: 2017-10-16 16:23:22

Temat: Re: Dziś rocznica Fatimy
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

> Seksualne. I śmierdzące.

> Że tobie wszystko trzeba łopatologicznie... :)

> To sporo. Współczuję ci, naprawdę.

Fajnie się z tobą gada, naprawdę. Nie wiem, co bym zrobiła, gdyby nie ta
możliwość.

--
XL

12. Data: 2017-10-17 14:28:37

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 października 2017 12:18:44 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Tego jeszcze wcale NIE stwierdzono - a Ty jednoznacznie stwierdzasz.
> https://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/arcybisk
up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

bo stwierdzic moga dopiero, kiedy im powiedzialem.
co chcesz to o tym mysl, ale tak jest w istocie.

> [...]
> się sukcesywnie w całym moim późniejszym życiu. Byłam wtedy zbyt mała, aby
> należycie potraktować to przeżycie, bo przecież wtedy znałam tylko sny.
> Pozostało więc na lata w tej sferze. Może i dobrze. W dodatku przed jego
> opowiadaniem komukolwiek WTEDY powstrzymała mnie reakcja pewnej prostej
> dobrej kobiety, której się zwierzyłam wkrótce po - kobieta ta po prostu
> spojrzała na mnie wielkimi z przerażenia (?) oczami, bez słowa odwróciła
> się i... niemal biegnąc - uciekła.
> Dziś już potrafię tę jej prymitywną reakcję racjonalnie wytłumaczyć ?

matka boska to bardzo dobra istota.
sny sa rozne, ale jesli jej zapach czulas,
to wiele mowi, ze byl to widok prawdziwy.

pozdrawiam,
jacek

13. Data: 2017-10-17 14:36:10

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.10.2017 o 14:28, j...@o...pl pisze:

up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

> bo stwierdzic moga dopiero, kiedy im powiedzialem.
> co chcesz to o tym mysl, ale tak jest w istocie.

A skąd wiesz że nie są prawdziwe?

14. Data: 2017-10-17 14:57:47

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 14:36:11 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

up-hoser-o-objawieniach-w-medjugorie,766237.html

> A skąd wiesz że nie są prawdziwe?

nie mowia prawdy ani o Bogu, ani o Panu Jezusie.
mowia natomiast nieprawdy o nich. wiem, jacy sa.
ty tez wiesz, jak i kazdy, kto zerknal chociazby w Ewangelie.
nawet nie trzeba do tego objawien, czy wspoluczestnictwa.
cale ich jestestwo i dzialalnosc o tym swiadczy.

pozdrawiam,
jacek

15. Data: 2017-10-17 22:26:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 października 2017 03:32:34 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> ani Fatima, ani Medjugorie nie sa prawdziwe;
> wystarczy przeczytac, co o Panu Jezusie w ewangeliach napisano.
> wszystkich.
>
> jacek

"Cudu! Cudu! Jak jarmużu bedłki tak cudu pragnie lud!"
I zdarza się. Cud tuski ;)

16. Data: 2017-10-17 22:50:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> matka boska to bardzo dobra istota.
> sny sa rozne, ale jesli jej zapach czulas,
> to wiele mowi, ze byl to widok prawdziwy.

Nigdy w żadnym innym śnie, a było ich mnóstwo i nadal jest, nie czułam
zapachów. Tylko w tym jednym jedynym przypadku. No owszem, to daje do
myślenia.
W dodatku po latach odnalazłam ten zapach (albo bardzo do niego podobny) w
zapachu kwitnącego wiciokrzewu. Nie znam piękniejszego (nawet róże i
maciejka przy nim odpadają w przedbiegach). To było jak piorun z jasnego
nieba.
Do czasu ,,snu" nigdy nie zetknęłam się z tą rośliną, więc nie moglam się
niczym sugerować.

--
XL

17. Data: 2017-10-21 00:18:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

właśnie tak mniej więcej jest, Jakubie.

a później drapią się po głowach
i nic nie mogą dopasować:)

pozdrawiam,
jacek

18. Data: 2017-10-21 00:29:55

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 października 2017 22:51:23 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> nieba.
> Do czasu ,,snu" nigdy nie zetknęłam się z tą rośliną, więc nie moglam się

ikselkus, zeby w ludzkim mozgu moc stymulowac zapachy czy smaki,
potrzebna jest daleko idaca wiedza, czy umniejetnosc.
oczywiscie to o niczymm nie przesadza,
ale daje duza doze prawdopodobienstwa.
wie, ze brzmi to troche matematycznie, ale tak to wyglada.

jednak, jak juz mowilem, nie daje to pewnosci.
przepraszam.

ikselkus, miedzy innymi dlatego, opisujac rozne rzeczy,
staram sie nie opisywac np. snu w ktorym poczulem smak
potraw; bo wiem, ze ktos pozniej moze to wykorzystac,
by ludzi zniewolic - wiec miomo swej dziecinnosci, potrafie
myslec bardzo rozsadnie, zauwaz:)

kocham cie,
jacek

19. Data: 2017-10-22 01:28:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> staram sie nie opisywac np. snu w ktorym poczulem smak
> potraw; bo wiem, ze ktos pozniej moze to wykorzystac,

E tam :-)

> - wiec miomo swej dziecinnosci, potrafie
> myslec bardzo rozsadnie, zauwaz:)

Mimo??? Właśnie DZIĘKI niej. Po prostu patrzysz i widzisz. Bez tej całej
niby-dorosłej ,,interpretacji", mielącej rzecz i formującej ją na zupełnie
inne kopyto, po czym juz nigdy rzecz ta nie jest tym, czym była i miała
być.
Gdybyśmy wszyscy, dorastając biologicznie, zachowywali jednak w sobie
tę cudowną ,,dziecięcą" prostotę i trafność postrzegania oraz naturalną
konsekwencję... Aż dech zapiera.

> kocham cie,
> jacek

Dzięki.
Jacku, tyle lat już się tu spotykamy i wymieniamy myśli - na
pl.hum.poezja i tutaj - i dobrze się rozumiemy, bez konfliktów pomimo
pewnych różnic w widzeniu świata. Jesteś cudownym człowiekiem. Takich ludzi
jak Ty po prostu trzeba kochać jako niemal nieskażonych Złem wśród tylu
miliardów nas na tej Ziemi. Chciałabym taka być jak Ty. Serio.
To niesamowity paradoks, wręcz chichot Pana Boga (sorry za zapożyczenie -
ale jest w nim pewna analogia), że w tym tyglu Zła (internet) mogłam
spotkać kogoś tak Dobrego! Dla mnie to swego rodzaju Boska przewrotność ;-)

--
XL

20. Data: 2017-10-24 03:00:42

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 22 października 2017 01:28:47 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> E tam :-)

zadne e tam, kochana ikselkus:)
zawsze odkad moglem wiedziec czulem, i zawsze balem sie,
jesli juz cos tam czulem, ze moga nas sobie uzurpowac w imie
Boga i rozgrywac, jak zechca.
zazwyczaj nie jestem ostrozny, ale jesli o ludzkosc i czlowieczenstwo
chodzi, to jestem nieufny komukolwiek, procz Boga.
oczywiscie w tym wzgledzie najbardziej jestem ufny sobie. Bogu tez.

> [...]
> jak Ty po prostu trzeba kochać jako niemal nieskażonych Złem wśród tylu
> miliardów nas na tej Ziemi. Chciałabym taka być jak Ty. Serio.

jestes, ikselkus taka jak ja. tylko troche inna. to dobrze.

> To niesamowity paradoks, wręcz chichot Pana Boga (sorry za zapożyczenie -
> ale jest w nim pewna analogia), że w tym tyglu Zła (internet) mogłam
> spotkać kogoś tak Dobrego! Dla mnie to swego rodzaju Boska przewrotność ;-)

On nigdy nie jest przewrotny; jest Dobry i kocha Ciebie za dobroc.
oczywiscie bez twej dobroci tez by cie kochal, ale wolalby jednak po dobroci:)

jacek

I nagle muzułmanie stali się mili
Międlar
Cejrowski i Rachoń: Katalonia, Las Vegas, Różaniec do granic
Catalunya!
VaxigripTetra