Dzis tylko kulinarnie! prawie ...

1. Data: 2000-10-16 07:57:23

Temat: Dzis tylko kulinarnie! prawie ...
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej! Kucharki i Kucharze!

W sobote mialam taaaka impreze, m.in. podalam salatke z kurczaka
wedzonego - wg Waszego przepisu! super! wszystkim smakowala.
Jeszcze byla taka salatka z kaszy kus-kus (wg ktoregos tam nr "kuchni"),
moja ulubiona, ach tam w ogole polubilam kasze kus-kus ... :)). Jakby
ktos potrzebowal i nie znal to chetnie podam przepis :)
Poznym wieczorem byly szaszlyki, naprawde boskie wychodze z
elektrycznego piekarnika. Tez moge zainteresowanym podac wskazowki.
Wiem, wiem ... nie ma to jak szaszlyki grilowane w cieply czerwcowy
wieczor!
Pozdrawiam i milego dnia!
A dla Polonii :))
Have a wonderfull day!
Magdusia

1. Data: 2000-10-16 11:14:14

Temat: Re: Dzis tylko kulinarnie! prawie ...
Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze byla taka salatka z kaszy kus-kus (wg ktoregos tam nr "kuchni"),
> moja ulubiona, ach tam w ogole polubilam kasze kus-kus ... :)). Jakby
> ktos potrzebowal i nie znal to chetnie podam przepis :)

Ja poproszę, moze bedzie cos nowego?

Anna

1. Data: 2000-10-16 12:35:30

Temat: Kus-kus dla Ani
Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Przepis jest taki:

Kasza kus - kus (zalewam wrzadkiem 1 szklanke) do tego:
1/2 sloiczka pieczarek konserwowych,
1 puszka tunczyka w sosie wlasnym,
15 dkg zoltego sera (kroisz w slupki),
z 30 oliwek (kroisz w pol lub w cwiartki),
i z dwie porzadne lyzki posiekanej drobno natki pietruszki (koniecznie)
do tego majonez i pieprz swiezo zmielony, ew. sol.

Smacznego,
m.

1. Data: 2000-10-17 02:41:52

Temat: Re: Kus-kus dla Ani
Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Magda Rzepka wrote in message <3...@i...zabrze.pl>...
> [...]
>i z dwie porzadne lyzki posiekanej drobno natki pietruszki (koniecznie)
>do tego majonez i pieprz swiezo zmielony, ew. sol.

Sprobuj zamiast pietruszki dodac posiekanych lisci miety.... Arabowie tak
robia.
F.

1. Data: 2000-10-17 06:33:46

Od: "Dorota" <b...@f...hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja przyrzadzam kus kus z pomidorkiem, ogorkiem, cebulka, papryka, oliwkami,
polewam oliwa ze zmiazdzonym czosnkiem i ziolami
pychotka

1. Data: 2000-10-17 11:27:36

Od: "Anna" <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki serdeczne za kuskusa, nie wiem tylko dlaczego nie widze wlasnego
postu na grupie... ale skoro reszta widzie, to nie ma problemu ...;-)

Anna

Ryba w zalewie
Serwis Makaron i jego nowosci...
brukselki