Dziwne, Białko w moczu - a reszta w normie

11. Data: 2004-09-10 21:46:00

Temat: Odp: Dziwne, Białko w moczu - a reszta w normie
Od: "PiotrMx" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AntyK <...@...1> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:chs9tf$dbn$...@k...task.gda.pl...
> [...]
> białko: |+| ilość: 0,03 g/l
>
> Nerki mnie nie bolą, do tego robiłem morfologię - wszystkie wartości w
> normach, ogólnie czuję się dobrze, tak jak zawsze. Jedyne co zauważyłem,
> fakt, iż nieznacznie szybciej się męczę i pocę, ale to tłumaczę wagą 100kg
> przy 191 cm wzrostu :) A do tego mam 24 lata :D
> Gdy przeglądałem wyniki badań okresowych sprzed dwóch lat nie miałem
białka
> w moczu. Więc co to może być to białko? Czy coś groźnego? Jakie badania
> dodatkowe zrobić?
>
> Pozdr. i z góry serdeczne dzięki za odpowiedź

człowieku daj sobie spokój. Masz 30mg białka w litrze moczu. Czyli w
normie!!!! czy autorzy tych wszystkich rad ktorych ci udzielili chociaz
troche mysla???
A moze wyznaja zasade z nie ma ludzi zdrowych sa tylko niedobadani.

Piotr maksymowicz

12. Data: 2004-09-11 08:55:42

Temat: Re: Dziwne, Białko w moczu - a reszta w normie
Od: "AntyK" <...@...1> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PiotrMx" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> troche mysla???
> A moze wyznaja zasade z nie ma ludzi zdrowych sa tylko niedobadani.

Co za łoś ze mnie, czemu nie przeliczyłem jednostek :) Choć we
wcześniejszych badaniach miałem białko :|-|, czyli na minus komletnie. Czy
można zatem przyjąć, że mój mocz w dwóch ostatnich razach był badany
dokładniej niż dwa lata temu i stąd wyszło 30mg/l, co w zasadzie jest w
normie? Tak to jest jak się uczyć nie chciało i nie poszło się na medycynę
;) Bo ja tak mam, leTki ze mnie panikarz ;)
Pozdrawiam
AntyK

diagnoza
leki psychotropowe