Dziwne dretwienie lewej reki

1. Data: 2008-01-15 01:58:42

Temat: Dziwne dretwienie lewej reki
Od: Krzysztof <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam jakis dziwny problem, moze ktos z Was bedzie go potrafil na szybko
zdiagnozowac. Od kilknastu dni, w ciagu nocy, kiedy tylko spie/leze na
lewym boku - lewa reka (cala) zaczyna mi cierpnac. Nic mnie przy tym nie
boli, po prostu cierpnie coraz bardziej. Zwykle w takich przypadkach po
prostu klade sie na prawym boku i po chwili jest ok.
Jakas godzine temu znow mi sie to przytrafilo, tym razem jednak az
spanikowalem. Obudzilem sie i zauwazylem, ze nie moge nawet ruszyc,
nawet drgnac lewa reka. Chwycilem lewa reke prawa reka - byla cala
zimna. Przezucilem ja razem z soba na prawy bok i od razu poczulem jak
moja lewa reka "napelnia sie" krwia (dziwne uczucie, ale tak dokladnie
bylo). No i juz po chwili czucie do reki wrocilo. Boje sie, ze moge sie
nie wybudzic w pore ktoregos razu, i mi jakies nerwy w lewej rece obumra
;) Nie wiem na ile to mozliwe.
Co to moze byc ? Do jakiego lekarza ewentualnie sie udac ?
Nic mnie pozatym nie boli.

K.

2. Data: 2008-01-15 07:43:48

Temat: Re: Dziwne dretwienie lewej reki
Od: toxic <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15-01-2008 o 02:58:42 Krzysztof <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
> ;) Nie wiem na ile to mozliwe.
> Co to moze byc ? Do jakiego lekarza ewentualnie sie udac ?

tez tak mam. poprostu w czasie snu jak masz reke wyzej (cos jakbys
podnoscil do tablicy) to krew niedoplywa i nie mozna ja ruszac przez
jakies 20sekund jak sie obudzi. na poczatku tez panikowalem. a teraz
poprostu biore ja sprawna reka ukladam w dobrej pozycji i ide spac dalej
:P w sumie juz nawet to automatycznie robie :P

--
Spiskowa(prawdziwa) teoria dziejow :
www.ujeb.pl/zeitgeist .Rewolucja jest teraz.

3. Data: 2008-01-15 08:32:39

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ile to mozliwe.
> Co to moze byc ? Do jakiego lekarza ewentualnie sie udac ?

Też mam podobnie od około 2 lat,nie jest to przyjemne uczucie,do tego nie
mogę dłużej jechać rowerem,jak rownież nie mogę wykonywać robótek ręcznych
typu: haftowanie,jakies przyszywanie guzików i inne tego typu babskie
robótki, nie mówiąc o dłuższym operowaniu myszką przy kompie,po kilku
minutach ręka (prawa) drętwieje.U mnie powodem tego jest skrzywiony
kręgosłup,więc może poproś lekarza o skierowanie na jakieś RTG ,czy inne
badania kręgosłupa,a potem to chyba pozostaje tylko rehabilitacja,tak jak ma
to miejsce w moim przypadku.

Pozdrawiam
Grażyna

4. Data: 2008-01-15 09:21:02

Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ;) Nie wiem na ile to mozliwe.
> Co to moze byc ? Do jakiego lekarza ewentualnie sie udac ?

Jeżeli takie zjawisko utrzymuje się dłuzej i cie niepokoi to na poczatek do
lekarza rodzinnego. Zjawisko jest raczej znane. mnie sie tak trafiło ze dwa
razy okresy po kilka miesięcy. czasem pojedynczo. czy to jest
niebezpieczne? zdecydowanie tak :) dretwieje ręka tak ze nie mozna jej zgiac
w stawie łokciowym- natomiast bark działa. Zwykle biorę drugą reka
przekładam tą chwilowo niesprawną. Ale,,, kiedyś chyba się nie do końca
obudziłam (a spie zwykle w pozycji rece nad głową) i ruszyłam barkiem. ręka
trafiła prosto w nos - a ja na pogotowie.....

5. Data: 2008-01-15 10:01:57

Od: b...@g...pl (gimsat) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od cieśni nadgarstak lub od dyskopatii kręgów odcinka szyjnego
> kręgosłupa.Mam zalecenia do obserwacji i rehabilitacji dłonii i
pozdrawiam
BB

6. Data: 2008-01-15 11:13:34

Temat: TEST ODPISZ
Od: toxic <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

ej nie bijcie. ja sie lacze z akademikow pg. widac moj post ?

7. Data: 2008-01-15 15:05:49

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof wrote:

(ciach)

widzę że nikt nie udzieli rady, za to każdy mówi że też tak ma

no to dołączę się do litanii, też tak mam hehe. Kwestia chyba tego, czy ma
się wygodne łóżko, nie zmieniałeś ostatnio poduszki albo co?

--
www.vegie.pl

8. Data: 2008-01-16 17:50:56

Od: Łukasz <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ile to mozliwe.
> Co to moze byc ? Do jakiego lekarza ewentualnie sie udac ?

Tez kiedyś spanikowałem - brak czucia w ręce, jak martwa, ale krew napłynęła
i było ok
po prostu uważam bardziej w jakiej pozycji się kładę - mam tendencję do
tego, by kłaść głowę na ręce dociskając naczyńka za mocno zapewne ;) staram
się nie kłaść głowy na ręcę, jeśli już, to rękę trzymać pod poduszką...
pomaga...
u zdrowego człowieka to raczej jest odruch że się budzi... mózg co jakiś
czas sprawdza podzespoły czy jakoś tak, ale to już pytanie do specjalistów

9. Data: 2008-01-16 22:51:49

Od: "kurdebalans" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> boli, po prostu cierpnie coraz bardziej. Zwykle w takich przypadkach po
> prostu klade sie na prawym boku i po chwili jest ok.

Też tak mam i to nie tylko jak leżę na tej ręce. Dzieje sie to też jak np
leżę (śpię) na wznak.
Prawa lewa nie ma reguły.

> [...]
> moja lewa reka "napelnia sie" krwia (dziwne uczucie, ale tak dokladnie
> bylo). No i juz po chwili czucie do reki wrocilo.

Dokładnie tak! Niesamowite uczucie! A czułeś jak gorąca krew napływa do
ręki.
Dosłownie aż parzy! Jakby dłoń we wrzątku była! Kiedyś to dmuchałem na palce
bo byłem przekonany że je poparzyłem.

Boje sie, ze moge sie
> nie wybudzic w pore ktoregos razu, i mi jakies nerwy w lewej rece obumra
> ;) Nie wiem na ile to mozliwe.

To nic! A ścierpła Ci kiedyś głowa? To jest dopiero uczucie! Jak powrót z
zaswiatów.
Co ciekawe że jakoś się budzę. I mam resztkową świadomość tego co się
dzieje.
A doświadczyłem tego wiele razy.

> Co to moze byc ? Do jakiego lekarza ewentualnie sie udac ?
> Nic mnie pozatym nie boli.

Mozna się przyzwyczaić. Najgorsze jest pierwsze 10 lat.

A masz może niskie cisnienie krwi? (około 100)
Marzną Ci ręce i nogi?
Bo ja tak mam. Śpię w śpiworze bo marznę w nocy.
Masz może nadwagę?
Robiłeś badania przepływu w odpowiednich żyłkach?
Na wszelki słuczaj zrób badanie krwi z pełnym profilem lipidowym.
Dopłata do normalnego badania krwi to mniej niż 50 zł.
Mi takie badanie wyszło feeee! Zastosowałem dietę niskotłuszczową
po czym zrzuciłem w 6 tygodni 26 kg i zjechałem do 59 kg.
Mam wrażenie że te "odjazdy" stały się rzadsze i nie tak głębokie.
pzdr

10. Data: 2008-01-17 10:52:50

Od: Hesia <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof pisze:
> [...]
> ;) Nie wiem na ile to mozliwe.
> Co to moze byc ? Do jakiego lekarza ewentualnie sie udac ?

moze to byc skutek zwyrodnien w kregoslupie szyjnym. rehabilitacja
(glownie cwiczenia wzmacniajace aparat miesniowy) powinna pomoc ;-)

--
Hesia
[WRO-tka]

Zabronić handlu używanymi użądzeniami medycznymi
Choroba afektywna-dwubiegunowa a pobór do wojska
sukces problem porażka i ja
A może owym ludziom, chorym z nienawi?ci i z antypolonizmu, o to chodzi?
Stwierdzono nieuleczalne załamania w zakresie relacji międzyludzkich i wewn?trz-osobowych.