Antyklerykał rozpija Polaków, by spać na pieniądzach.

1. Data: 2008-01-15 08:11:11

Temat: Re: Antyklerykał rozpija Polaków, by spać na pieniądzach.
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A sio, a sio! Na pl.sci.medycyna mamy własne trole i flejmłory, nie
potrzeba nam obcych!

--
Krzysiek
W Polsce za humanistę uchodzi nie ten, kto zna łacinę i grekę, ale ten

2. Data: 2008-01-15 09:49:58

Od: "Ania" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

--

--

Dziękuję, że zwróciłe? się wła?nie do mnie z tym pytaniem.
Odpowiem ci, skoro tak ładnie mnie o to prosisz.

Utrzymuj? tak z powodu braków w elementarnym wykształceniu.
Nie znaj? nie tylko histoii powszechnej, ale nawet historii Polski.

--

Albo też nienawi?ć do wszystkiego co polskie, tak im zaciemnia ogl?d
rzeczywisto?ci.

--

Stale pojawiaj? się i odżywaj? przes?dy wskazuj?ce jakoby Polska wcale nie
była

--

Co i raz podnoszone s? zarzuty przez osoby zakompleksione,
jakoby ?więty Ko?ciół Powszechny również w Polsce stanowił swe

--

W poszukiwaniu rzekomych prze?ladowań religijnych w Polsce,
najlepiej jest prze?ledzić bardziej podejrzane wydarzenia historii

--

Przeszukiwania zaczniemy od państwotwórczego ?lubu Mieszka i D?brówki.
Mieszko miał wtedy siedem żon, z których wszystkie oddalił.

3. Data: 2008-07-08 14:37:38

Temat: Antyklerykał rozpija Polaków, by spać na pieni?dzach.
Od: "anilah" <a...@e...du> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> wrote [...]
> własne trole i flejmłory

Dla nich bowiem zgorszenie, jakim dla świata jest hańbiąca śmierć
Zbawiciela, to najważniejsze kryterium.

4. Data: 2008-12-06 17:14:03

Od: "Ptys" <k...@b...in> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> wrote [...]
> własne trole i flejmłory

Dla nich bowiem zgorszenie, jakim dla świata jest hańbiąca śmierć
Zbawiciela, to najważniejsze kryterium.

Dziwne dretwienie lewej reki
Zabronić handlu używanymi użądzeniami medycznymi
Choroba afektywna-dwubiegunowa a pobór do wojska
sukces problem porażka i ja
A może owym ludziom, chorym z nienawi?ci i z antypolonizmu, o to chodzi?