ENGERIX

1. Data: 2002-02-05 11:28:20

Temat: ENGERIX
Od: "CL - Anna Szumska" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z brakiem tej szczepionki w aptekach mam pytania:
1) Czy mogę przyjąć dwie dawki dziecięcej szczepionki zamiast jednej
dorosłej?
2) Szczepię się w cyklu 0-1-6. Termin ostatniej przypada na 08.02.2002.
Kiedy najpóźniej muszę się zaszczepić od tego terminu (bo może jednak te
szczepionki sprowadzą)
3) Jeżeli nie uda się znaleźć ENGERIXU to czy można zaszczepić się czymś
zastępczym?

Czy może ktoś wie czy w Warszawie można kupić tę szczepionkę? Na Śląsku nie
można :-(

Pozdrawiam,
Ania

2. Data: 2002-02-05 12:21:19

Temat: Re: ENGERIX
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CL - Anna Szumska" <a...@c...pl> napisał w
wiadomości news:a3ofk2$ena$1@news.tpi.pl...
> W związku z brakiem tej szczepionki w aptekach mam pytania:
> 1) Czy mogę przyjąć dwie dawki dziecięcej szczepionki zamiast jednej
> dorosłej?
Według producenta - tak. Twierdzą,że przygotowali nawet specjalną
ofertę, że nie było tak drogo...

> [...]
08.02.2002.
> Kiedy najpóźniej muszę się zaszczepić od tego terminu (bo może
Twierdzą że już mają... ale czy to prawda, to nie wiadomo. Uzyskałem
dwie sprzeczne informacje od dwóch osób w tej firmie. W każdym razie
można już jutro na to zapolować. Znaczit na wersję dla dorosłych.

> 3) Jeżeli nie uda się znaleźć ENGERIXU to czy można zaszczepić się
czymś
> zastępczym?
No jest jescze twinvax oparty na tych samych szczepach....

> Czy może ktoś wie czy w Warszawie można kupić tę szczepionkę? Na
Śląsku nie
> można :-(
Tyż nie można...

> Pozdrawiam,
> Ania
Pozdro
Massai

3. Data: 2002-02-05 20:34:42

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2) Szczepię się w cyklu 0-1-6. Termin ostatniej przypada na 08.02.2002.
> Kiedy najpóźniej muszę się zaszczepić od tego terminu

do 12 miesięcy od pierwszego szczepienia

Ile krwi traci kobieta podczas miesiaczki?
Piękny uśmiech
Na zdrowie... no ale co za duzo to niezdrowo
suplementy
Alergia