"Edukacja" :-(

21. Data: 2017-06-12 21:25:54

Temat: Re: "Edukacja" :-(
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.06.2017 um 21:19 schrieb Aiua40:

> film też jest spreparowany? :-)

Jesli zrodlo jest podejrzane lub niewiarygodne, to szkoda czasu i oczu
na dalsze badania? Amen.

http://tinyurl.com/ycbbrjfw

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

22. Data: 2017-06-12 21:31:36

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 21:25, silvio balconetti pisze:

> Jesli zrodlo jest podejrzane lub niewiarygodne, to szkoda czasu i oczu
> na dalsze badania? Amen.
>
> http://tinyurl.com/ycbbrjfw

to też mistyfikacja? :-)
https://www.youtube.com/watch?v=cBixVdiCZH8
https://www.youtube.com/watch?v=5wNO6A5c2TQ

rzadko mi się zdarza wyzywać ludzi ale tym razem muszę
jesteś jakby *kretyn* :-)

---
Avast.

23. Data: 2017-06-13 06:57:52

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

> Kolego, dalismy sie wpuscic w maliny. To jest fake news! Poczytalem
> wlasnie w "Spieglu" o rozpoznawaniu fake news i zastosowalem do zrodla
> pt. reporters.pl

Ludzie na świecie robią różne dziwne rzeczy. Ale nie o to tu chodzi.
Mentalność ludzi piszących takie "artykuły" jest na poziomie tych, co
się oburzają na widok kawałka cycka na filmie, ale za to ślina im
cieknie, gdy trup pada gęsto, krew (zielona/czerwona/niebieska...)
ścieka po wewnętrznej stronie ekranu i członki różne fruwają. Z czystym
sumieniem można obniżyć limit wieku, bo nie trzeba wtedy w kinie
dzieciom oczu zasłaniać. Jakby ludzie na filmach zbyt często się
całowali, to by im się ręce zmęczyły od tego zasłaniania.

Pozdrawiam
Piotr

24. Data: 2017-06-15 23:35:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> Użytkownik "Aiua40" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> To tak zwane "reductio ad Hitlerum". Czyli: jak brakuje argumentów, to
> przyrównać dyskutanta do hitlerowców. Stary numer internetowy.

Lewacki.

25. Data: 2017-06-15 23:36:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
adem-obozy-koncentracyjne-dla-gejow-w-rosji-foto/

> Kiedyś homoseksualistów się ignorowało, heteroseksualiści nie zdawali
> sobie sprawy z ich istnienia. Teraz to albo się ich uwielbia albo katuje ;-(

Jak każdego, kto usilnie pcha się na afisz.

26. Data: 2017-06-16 06:08:11

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

adem-obozy-koncentracyjne-dla-gejow-w-rosji-foto/

> Jak każdego, kto usilnie pcha się na afisz.

Kiedyś po prostu byli inni. Dziś wielu z nich wierzy w propagandę, którą im
się serwuje- i np nie dość, że biorą śluby- co przecież nie dość, że jest
wbrew moralności to jeszcze wbrew logice- to później domagają się od
normalnych ludzi, żeby np nie obchodzili Dnia Matki- no bo im i ich
adoptowanym dzieciom jest przykro. To jak ich nie prześladować?

--
Chiron

27. Data: 2017-06-16 08:11:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> normalnych ludzi, żeby np nie obchodzili Dnia Matki- no bo im i ich
> adoptowanym dzieciom jest przykro. To jak ich nie prześladować?

No bo matka to przeżytek. Także rodzina. Teraz będą stada samców z dziećmi,
a kobiety pójdą za nich na wojnę.
O tempora... Cóż, takie wynaturzenia to niestety znaki zbliżających się
tragicznych wydarzeń. Niestety.

28. Data: 2017-06-16 10:05:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 06:08, Chiron pisze:

> Kiedyś po prostu byli inni. Dziś wielu z nich wierzy w propagandę,

A dziś wielu debili ma dostęp do internetu.

> którą
> im się serwuje- i np nie dość, że biorą śluby-

Pajacu, czy ktoś ci każe brać ślub z homoseksualistą?

> co przecież nie dość, że
> jest wbrew moralności

Wbrew moralności, to jest twój kretynizm.

> to jeszcze wbrew logice-

Wbrew logice, to ty masz dostęp do internetu.

> to później domagają się
> od normalnych ludzi, żeby np nie obchodzili Dnia Matki- no bo im i ich
> adoptowanym dzieciom jest przykro.
> To jak ich nie prześladować?

No i jak tu się nie śmiać z takich debili jak ty?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

29. Data: 2017-06-16 10:06:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-16 o 08:11, Ikselka pisze:

> O tempora... Cóż, takie wynaturzenia to niestety znaki zbliżających się
> tragicznych wydarzeń. Niestety.

Nareszcie napisałaś coś z sensem. Przez takie wynaturzenia jak ty,
zawsze ludzie ginęli.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-06-16 17:05:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A dziś wielu debili ma dostęp do internetu.

Słuszna samokrytyka.

Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.
Nobla mu!
Owsiak zaprasza!