Ekspres do kawy

1. Data: 2007-07-06 22:21:10

Temat: Ekspres do kawy
Od: "young" <y...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chce zakupić ekspres cisnieniowy AEG EA 150.
W zwiazku z tym proszę o opinie posiadaczy na temat w/w urządzenia.
Wady, zalety, awaryjność.

Dzieki z góry

Pozdrawiam
Sebastian

2. Data: 2007-07-06 23:14:08

Temat: Re: Ekspres do kawy
Od: Forr <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

young napisał(a):
> Witam!
>
> Chce zakupić ekspres cisnieniowy AEG EA 150.
> W zwiazku z tym proszę o opinie posiadaczy na temat w/w urządzenia.
> Wady, zalety, awaryjność.

imo podstawowa wada: umiejscowienie pojemnika na wode
ten kto to wymyslil od tylu byl inteligenty inaczej :/

zalety: cena
awaryjnosc: w przeciagu ~roku nie stwierdzono

polecam pilnowac odkamieniania, w poprzednim modelu unieszkodliwilem
pompe zapychajac ja kamieniem ;)

i uwaga na rodzaj kawy, te drobno mielone przelatuja mi przez sitko do
filizanki, zaparzenie illy z podwojnym sitkiem praktycznie niewykonalne
- pompa nie daje rady
w poprzednim modelu nie zdarzalo mi sie wyplukanie kawy z sitka

pozdr

3. Data: 2007-07-09 06:37:14

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Forr pisze:

> imo podstawowa wada: umiejscowienie pojemnika na wode
> ten kto to wymyslil od tylu byl inteligenty inaczej :/
>
> zalety: cena
> awaryjnosc: w przeciagu ~roku nie stwierdzono

A po wylaczeniu, nadmiar wody scieka Ci idealnie do pojemnika? Bo u mnie
1/2 wylata na dolną tacę. IMHO to druga wada (przynajmniej mojego
egzemplarza.

Zaletą jest też odległość pomiędzy podstawką a sitkiem - bez problemu
wchodzi kubek (a nie tylko filiżanki).

--
Pete

4. Data: 2007-07-10 20:38:58

Od: "young" <y...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pompa nie daje rady
> w poprzednim modelu nie zdarzalo mi sie wyplukanie kawy z sitka

Witam ponownie!

Jeśli nie Illy to jaka kawe polecasz?
Lavazza, Kimbo, Saeco....jakas inna?

Pozdrawiam
Sebastian

5. Data: 2007-07-11 20:40:23

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Segafredo.
JaC

-----

6. Data: 2007-07-12 11:46:27

Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam ponownie!
>
> Jeśli nie Illy to jaka kawe polecasz?
> Lavazza, Kimbo, Saeco....jakas inna?

Polece ci forum www.caffeprego.pl
;-)

> Pozdrawiam
> Sebastian

Pzdr
Luca

7. Data: 2007-07-23 20:29:28

Od: Forr <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pete napisał(a):

> A po wylaczeniu, nadmiar wody scieka Ci idealnie do pojemnika? Bo u mnie
> 1/2 wylata na dolną tacę. IMHO to druga wada (przynajmniej mojego
> egzemplarza.

jesli tylko pojemnik jest dobrze wsuniety to jest ok,
tam jest jakis pomysl, ze nadmiar wody wylatuje jakby dolem prosto do
pojemnika - daje sie zaobserwowac jak go wczesnie wyjmiesz

8. Data: 2007-07-23 20:32:57

Od: Forr <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

young napisał(a):

> Jeśli nie Illy to jaka kawe polecasz?
> Lavazza, Kimbo, Saeco....jakas inna?

jak (posrednio) napisal Luca ;) najlepiej to dobrac rodzaj kawy do gustu
kupic dobry mlynek i mielic tak, zeby ekspress dawal rade

a ze sam jestem leniwy i smak nam odpowiada to pije(my) lavazze w zlotym
opakowaniu (qualita oro)
pozdr

9. Data: 2007-07-24 18:45:31

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jul 9, 8:37 am, Pete <n...@n...com> wrote:

> Zaletą jest też odległość pomiędzy podstawką a sitkiem - bez problemu
> wchodzi kubek (a nie tylko filiżanki).

Tylko po kiego wkładać kubek do ekspresu?
Toż do kawę ma robić, nie podgrzewać wodę.

--
ZZ@private

10. Data: 2007-07-24 19:25:24

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:

> Tylko po kiego wkładać kubek do ekspresu?
> Toż do kawę ma robić, nie podgrzewać wodę.

Ja tam lubię long espresso :-P

--
Pete

Jaka farba??
[WRC] Poszukuje blacharza
Mega Film (a może 2 w jednym) o miasto Częstochowa
[long] Niszczejący garaż, konserwacja
Ściana w kuchni