rolety zewnetrzne z napędem

1. Data: 2007-07-06 23:33:38

Temat: rolety zewnetrzne z napędem
Od: Forr <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktos ma rolety z napedem produkowanym przez nie znane mi polskie firmy ?
Do mojej planowanej rolety naped Somfy kosztuje 460 pln a te drugie 260,
przy 3 sztukach mam sie nad czym zastanawiac

Jesli ktos uzywa takich niemarkowych napedow i mogl by sie podzielic jak
sie sprawdzaja to bardzo prosze

pozdr

2. Data: 2007-07-09 08:16:33

Temat: Re: rolety zewnetrzne z napędem
Od: Stiv <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Forr pisze:
> [...]
> przy 3 sztukach mam sie nad czym zastanawiac
>
> Jesli ktos uzywa takich niemarkowych napedow i mogl by sie podzielic jak

Ja mam napędy ARES (polskie z allegro) - jak na razie od grudnia
działają bez problemów

3. Data: 2007-07-10 20:22:18

Od: "michalek" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam napędy ARES (polskie z allegro) - jak na razie od grudnia
> działają bez problemów

Sorry ale od grudnia to może działać czajnik. Rolety mają działać 15-20 lat.

A do pytającego. Somfy wytrzyma tyle, a policz ile będą Cię kosztowały
te tanie jeśli za 3 lata je wymienisz (wtedy już zapewne na Somfy) i
dopłacisz
jeszcze za demontaz/montaż.
Rzeczy budowlane trezba robić "na całe życie" - to nie meble.

4. Data: 2007-07-11 09:55:25

Od: Stiv32 <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

michalek pisze:

> [...]
> dopłacisz
> jeszcze za demontaz/montaż.
> Rzeczy budowlane trezba robić "na całe życie" - to nie meble.

Somfy - cóż reklama czyni cuda

Ekspres do kawy
Jaka farba??
[WRC] Poszukuje blacharza
Mega Film (a może 2 w jednym) o miasto Częstochowa
[long] Niszczejący garaż, konserwacja