Ekspres do kawy z LIDLa

11. Data: 2008-12-01 16:39:19

Temat: Re: Ekspres do kawy z LIDLa
Od: Maciej Kulawik <m...@m...x.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Nov 2008 15:21:36 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> To się zdziwisz jak usłyszysz odgłos mielenia :) Przy tym wszystkie tanie
> burczące i drgające ekspresy ciśnieniowe są bezgłośne... Owszem, niektóre
> ekspresy automatyczne mają specjalny cichy młynek - ale oczywiście nie
> pokrywają się z podzbiorem tanich ekspresów automatycznych ;)

Odgłos mielenia jest szelestem w porównaniu do pompy wibracyjnej w tanich
ekspresach domowych. Zresztą w drogich ekspresach domowych jest ta sama
pompa, ale lepiej zamocowana, w masywniejszej i stabilniejszej obudowie,
lepiej wygłuszonej...

> Saeco Odea Go za 960 PLN i może... pod choinkę... :-)
> to już chyba w miarę porządny ekpres

Cóż, to chyba najtańszy automat saeco w tej linii. Czy w miarę porządny...
dacia logan to też w miarę porządny samochód (piszę to bez złośliwości).

12. Data: 2008-12-02 04:15:44

Od: "Marcin Górnik" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> --
> Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
> "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u

Ludzie, ale odgłosy rozdrabnianej kawy, zapach jej nalewania czy nie
porównując trzeszcząca lekko drewniana podłoga to jest mowa domu. Wiem,
można to znienawidzić. Ale pomyślcie w dwie strony? Ja polecam NIE kupować
taniego NICZEGO. W MM można dogadać się z menago na dobrą cenę (u mnie miało
być 2,4 a wyszło 1,9). I jesteśmy bardzo zadowoleni już 3 rok. Poza tym są
inne miejsca zakupu. Zacznijcie od porównywarek cen. Mam za sobą zakup
bardzo poważnego sprzętu w ten sposób.

Wesołych Świąt !

(jestem pierwszy z takimi życzeniami ;-)

13. Data: 2008-12-02 18:17:40

Od: "Tomek" <...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Górnik" <m...@r...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> Ludzie, ale odgłosy rozdrabnianej kawy, zapach jej nalewania czy nie
> porównując trzeszcząca lekko drewniana podłoga to jest mowa domu.

Owszem, ale niosący się po całym domu dźwięk plastikowej klapki (de Longhi,
taki jak z Lidla) od pojemnika na wodę to nie mowa domu, tylko zwykły hałas
i ewidentna niedoróbka konstrukcyjna, która nie powinna mieć miejsca w
sprzęcie za kilkaset zł.

Tomek

Łyżwy saneczkowe
Dom :-)