Eliminacja tłuszczu z diety remedium na raka

1. Data: 2009-01-12 10:07:09

Temat: Eliminacja tłuszczu z diety remedium na raka
Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.cbsnews.com/stories/2008/06/17/health/web
md/main4186003.shtml

ot, ciekawostka - dr Ornish zaaplikował swoją dietę (wegetariańska, w
zasadzie wegańska dieta z której niemal całkowicie wyeliminowano tłuszcz)
osobom z nowotworami w początkowym stadium.

Rezultat był prawdziwym szokiem. W ciągu zaledwie 3 miesięcy nastąpiły
zmiany ponad 500 genów, te odpowiedzialne za ochronę przed nowotworami
aktywowały się, podczas gdy te odpowiedzialne za wzrost raka - zanikły.

Procesy nowotworowe po prostu cofnęły się - zmniejszeniu uległy zarówno
wskaźniki markerów nowotworowych, jak i same guzy.

Wcześniej już dr Ornish udowodnił, że niemal całkowita eliminacja tłuszczu z
diety sprawia, iż cofają się zmiany miażdżycowe, a ludzie chorzy na
cukrzycę mogą niekiedy odstawić leki.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

2. Data: 2009-01-14 21:31:29

Temat: Re: Eliminacja tłuszczu z diety remedium na raka
Od: Koala <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Sty, 11:07, tomek w <t...@w...pl> wrote:
> Procesy nowotworowe po prostu cofnęły się - zmniejszeniu uległy zarówno
> wskaźniki markerów nowotworowych, jak i same guzy.
Tak, ale umarł z niedoczynności organów wewnętrznych a drugi raz
później z głodu.

3. Data: 2009-01-15 20:51:04

Od: Ania <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 12 Jan 2009 11:07:09 +0100
tomek w <t...@w...pl> wrote:

> [...]
>
> Wcześniej już dr Ornish udowodnił, że niemal całkowita eliminacja tłuszczu z
> diety sprawia, iż cofają się zmiany miażdżycowe, a ludzie chorzy na

Faktycznie ciekawe, podobno dieta kwasniewskiego czyli dieta tłuszczowa ma nieść
podobne skutki. Poprawia stosunek cholesterolu dobrego do złego i pozwala niemal
wyleczyc z cukrzycy.
Sa to diety radykalne w swych zasadach. Nie opowiem sie za żadną, bo żadnej nie
stosowalam. Jestem raczej za zbilansowana dieta. Możliwe ze któryś z doktorów
faktycznie komus pomógł swoją dietą, ale mógł tez zaszkodzić, o czym się nie pisze.
> --
> . Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

--
Ania

4. Data: 2009-01-16 08:39:57

Od: tomek w <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> [...]
> raczej za zbilansowana dieta. Możliwe ze któryś z doktorów faktycznie
> komus pomógł swoją dietą, ale mógł tez zaszkodzić, o czym się nie pisze.

Różnica między dietami Kwaśniewskiego a Ornisha jest następująca:

Kwaśniewski:

"Hooo hooo, moja dieta wyleczy was z miażdżycy, raka, cukrzycy, AIDS i
każdej innej choroby, a kto mi nie wierzy ten jest głupek i pedał. A jakby
przypadkiem moja dieta nie zadziałała, to tutaj w arkadiach możecie oddać
mi wszystkie swoje pieniądze to ja wam tą dietę ureguluję czarodziejskimi
prądami selektywnymi. Wszyscy lekarze mówią że moja dieta szkodzi, ale oni
są w spisku przeciwko mnie i chcą was zabić".

Ornish:

"Proszę, tutaj są wyniki badań z podwójną próbą, przeprowadzonych pod
kontrolą rządowych ośrodków badawczych. Wynika z nich że stosowanie mojej
diety sprawi, iż cofną się procesy miażdżycowe, wiele osób z cukrzycą
będzie mogło odstawić leki, a tu są wyniki badań z których wynika że zmiany
nowotworowe zatrzymują się bądź wręcz cofają. U ani jednej osoby w wyżej
wymienionych badaniach przez 5 lat trwania eksperymentów nie stwierdzono
negatywnych skutków ubocznych. Nic nikomu nie sprzedaję, więc nie mam w tym
żadnego interesu oprócz dbania o zdrowie i życie ludzkie"

Oczywiście każdy ma prawo samodzielnie zdecydować, który z tych lekarzy mówi
prawdę, a który po prostu stara się naciągnąć ciężko chorych ludzi na kasę.

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

Tłusta dieta Eskimosa zimą
Dieta Strażników Wagi - jak ją zakończyć?
Co z tłuszczykiem poświątecznym?
Żywienie eskimosa
wielki problem z koncentracją (Hipoglikemia?) ratunku!