Ender

251. Data: 2010-03-01 21:35:34

Temat: Re: Ender
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, jak dla mnie wykorzystali słabszego, najpierw ludzie (polecisz za
> brata, macie to takie samo melancholojne spojrzenie... masz tu nóżki,
> całkiem sprawne), potem niebiescy (pozwolimy ci pohasać po lesie... w
> zasadzie to nie lubimy cię, ale pomóż nam, bo nas z lasu przegonią...)

Ale jedna niebieska to go polubiła od pierwszego wejrzenia. Nie mówiąc
już o tych dmuchawcach - te to go dopiero polubiły!

Ewa

252. Data: 2010-03-01 21:37:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

i.htm

> Wiem, wiem...ciekawostka- tam nie opisana- Szymborska napisała jakiś
> wierszyk na cześć Wielkiego Chorążego Pokoju- i wysłała go na konkurs do
> ZSRR. Wiersz był tak ckliwy, że cenzura radziecka postanowiła go nie
> nagradzać:-). No cóż- z ilościąwazeliny też trzeba uważać:-)

z rzucaniem kamieniami takoż :)

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

253. Data: 2010-03-01 21:37:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Muszę się upewnić co do tego terminu, czy czasem nie mamy już jakichś
> planów. Dzięki w każdym razie, że o mnie pomyślałaś. :)

Jesteśmy w kontakcie, jakby co.

--

Paulinka

254. Data: 2010-03-01 21:45:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Jesteśmy w kontakcie, jakby co.

Permanentnym. ;)

Ewa

255. Data: 2010-03-01 21:50:30

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Kiczowata parka nad morzem to nic szczególnego, ani ekscytującego, ani o
> tym tu teraz nie rozmawiamy. Owszem, bywamy (ja, Vilar i inni) nad
> morzami, nawet dość często, przytulamy się, z kim trzeba i nie robimy z
> tego wiekopomnego, ani nadzwyczajnego wydarzenia, bo to normalne w i
> oczywiste. Ale tutaj rozmawiamy o czymś zgoła innym, mianowicie o tym,
> ze w naszym życiu jest miejsce tez i na rozmaite pasje. Ale rozumiem, że
> nie każdy tak ma.
>
> B. http://bajarka.fotolog.pl/ tu też mamy wodę :)

Podoba mi sie twoje podejście :-)

Stalker

256. Data: 2010-03-01 21:51:16

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Podoba mi sie twoje podejście :-)

normalne :)
--
B.

257. Data: 2010-03-01 21:55:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bbjk pisze:

> Twoje czucie, twój nos :)
> Ale mnie to nie dziwi, zdziwiłabym się, gdybyś właśnie ty napisała inaczej.

Inni na tę "gorycz" mówią niesmak ;-)

Stalker

258. Data: 2010-03-01 22:24:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Mar 2010 20:51:38 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Mówisz??
>
> Nie śledzę bitewek psp'owych.
> Na Ixi biorę sporą poprawkę.....

Miłe :->

Tym razem warto byłoby raczej na zaczepki Bbjk.

--

Ikselka.

259. Data: 2010-03-01 22:28:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 22:27:19 +0100, Bbjk napisał(a):

> Twoje czucie, twój nos :)

Język, jeśli już. Bardzo czuły na smaki.

> Ale mnie to nie dziwi, zdziwiłabym się, gdybyś właśnie ty napisała inaczej.

Często zadziwiam kobiety.
--

Ikselka.//sam kicz :-)

260. Data: 2010-03-01 22:30:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 22:50:30 +0100, Stalker napisał(a):

> Podoba mi sie twoje podejście :-)
>
> Stalker

Uhm, mówienie za siebie i za Vilar - w kupie lepiej sie podchodzi :-)
--

Ikselka.

Jadłeś - nie jedź !
Izie