Ender

261. Data: 2010-03-01 22:32:08

Temat: Re: Ender
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 22:55:00 +0100, Stalker napisał(a):

> Inni na tę "gorycz" mówią niesmak ;-)
>
> Stalker

A jeszcze inni "babska zazdrość" :-)
--

Ikselka.

262. Data: 2010-03-01 22:35:03

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Często zadziwiam kobiety.

nie, raczej jesteś przewidywalna do znużenia.

--
B.

263. Data: 2010-03-01 22:38:57

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> A jeszcze inni "babska zazdrość" :-)

:-D
--
B.

264. Data: 2010-03-01 23:08:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 23:35:03 +0100, Bbjk napisał(a):

> nie, raczej jesteś przewidywalna do znużenia.

Pytia zmęczona?
--

Ikselka.

265. Data: 2010-03-01 23:11:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 23:38:57 +0100, Bbjk napisał(a):

> :-D

Coś Ci powiem: jeśli u kobiety widok zakochanej pary budzi niesmak,
wywołuje poczucie kiczu, to świadczy o jej skrzętnie ukrywanych pod maską
pustej krytyki tęsknotach.
--

Ikselka.

266. Data: 2010-03-01 23:11:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 01 Mar 2010 23:49:02 +0100, Ender napisał(a):

> Tak jak konsekwencja dla prostego człowieka ;-)
> ENder

Tak też to widzę.
--

Ikselka.

267. Data: 2010-03-02 00:46:59

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Coś Ci powiem: jeśli u kobiety widok zakochanej pary budzi niesmak,
> wywołuje poczucie kiczu, to świadczy o jej skrzętnie ukrywanych pod maską
> pustej krytyki tęsknotach.

Kwieciście opisane niedopieszczenie...

268. Data: 2010-03-02 06:54:00

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Coś Ci powiem: jeśli u kobiety widok zakochanej pary budzi niesmak,

Mój rzekomy niesmak to twoja interpretacja. Po prostu nie ekscytuję się
takimi obrazkami, bo rzeczywistość jest o wiele ciekawsza. Przynajmniej
moja.

> wywołuje poczucie kiczu,

"Wywołuje poczucie kiczu"? :-D
Kicz po prostu jest, "Trędowata" Mniszkówny też we mnie "wywołuje
poczucie kiczu" (a traktuje o Wielkiej Miłości, więc wnioski wysnuwaj do
woli i zgodnie ze swoistą logiką), a tobie może się to dziełko podobać,
jak i wielu innym. Mogę stwierdzić, że coś uważam za kiczowate, ale nie
deprecjonuję osób, które lubią taką estetykę.

> to świadczy o jej skrzętnie ukrywanych pod maską
> pustej krytyki tęsknotach.

Krytyki? Proste stwierdzenie nt. faworyzowania innej estetyki to nie
krytyka zakochanych. Miłość jest piękna. Ale na sztampowym obrazku,
podlinkowanym nic ciekawego nie widzę. Jelenie pasące się w lesie też są
ładne, a na oleodruku już nie. Chwytasz różnicę?

Twoje projekcje świadczą o Tobie.
Nie wiem, dlaczego uważasz, że jeśli ktoś nie trąbi w Internet o swoim
życiu osobistym, to go nie ma lub ma smętne. Ale jeśli to ci polepsza
samopoczucie, mnie nic do tego, bo mnie to nie dotyka. Myśl sobie tak
dalej :-)
--
B.

269. Data: 2010-03-02 07:02:37

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Pytia

:-D

> zmęczona?

raczej znużona monotonią twoich niewyszukanych zagrywek, które jak
zwykle trafiają w płot, nawet nie nasz.
--
B.

270. Data: 2010-03-02 07:25:00

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Bbjk wrote:

> [...]
> jak i wielu innym. Mogę stwierdzić, że coś uważam za kiczowate, ale nie
> deprecjonuję osób, które lubią taką estetykę.

Kicz to opatrzenie się i sztampowe powielanie jakiegoś, czasem dobrego
dzieła.

> [...]
> podlinkowanym nic ciekawego nie widzę. Jelenie pasące się w lesie też są
> ładne, a na oleodruku już nie. Chwytasz różnicę?

Oleodruk i inne techniki też były sztuką, sztuką pod strzechy.
Moda skończyła się i nabrały walorów kiczu.

Jadłeś - nie jedź !
Izie
Cała prawda o seksie.
"ofiary" gwałtu