Endermologia

1. Data: 2007-01-11 15:45:11

Temat: Endermologia
Od: "Carrie" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)
Zastanawiam się nad wykorzystaniem zabiegów "endermologie" jako
wspomagacza kuracji odchudzającej i zmniejszenia cellulitu. Moja
lekarka mi to poleciła, ale w warszawskich gabinetach, które
wykonują takie zabiegi i w których już pytałam o ceny, rozrzut
cenowy jest spory.
Czy któraś z grupowiczek ma jakieś doświadczenia z takimi
zabiegami? Albo może sprawdzony i polecony gabinet? Nie ukrywam, że
szukam możliwie najtańszego [w Warszawie lub bliskich okolicach] :)
A może coś zamiast endermologii - jakiś specjalny masaż? Czy masaż
ręczny, wykonywany przez masażystę, rzeczywiście działa
odchudzająco/przeciwcellulitowo/modelująco na sylwetkę?

Pozdrawiam, Carrie [a co tam, pochwalę się - 5 kg mniej w miesiąc i
to jeszcze nie koniec ;) Ale chciałabym zadbać o skórę, żeby nie
zwiotczała, no i samo odchudzanie na cellulit nie bardzo pomaga :/]

2. Data: 2007-01-12 21:13:34

Temat: Re: Endermologia
Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Carrie wrote

> [...]
> to jeszcze nie koniec ;) Ale chciałabym zadbać o skórę, żeby nie
> zwiotczała, no i samo odchudzanie na cellulit nie bardzo pomaga :/]

moge na prega przekleic ? ;)

3. Data: 2007-01-12 21:29:26

Od: Carrie <c...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu Fri, 12 Jan 2007 22:13:34 +0100, Margaret wydukał(a) nieśmiało,
a wszystkim się zdawało, że to echo grało:

> Carrie wrote

> moge na prega przekleic ? ;)

A po co? 8-) Jeśli masz na myśli pl.pregierz, to już i tak wszyscy
wiedzą, Lia mnie wydała ;>
A co do efektów kuracji, poczekajmy jeszcze z miesiąc albo dwa, wtedy
dopiero będę miała się czym chwalić :)

Pozdrawiam, Carrie

dobra kredka do oczu
Depilacja pleców u panów