Fajne ksiazki nie tylko kucharskie

1. Data: 2002-02-06 21:23:50

Temat: Fajne ksiazki nie tylko kucharskie
Od: "Magdalena W." <zolza@usunto_astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Rzucilam pare postow nizej cytaty z Malgorzaty Musierowicz i
przypomnialo mi sie, ze juz dawno mialam Wam napisac o jej dwoch
swietnych a nietypowych ksiazkach. Moze znacie... a jak nie to
warto poznac. "Lasuch literacki" oraz "Caluski Pani Darling". W
"Lasuchu..." sa przepisy postaci z cyklu Jezycjada - a jak sie
okazuje samej Szanownej Autorki. Na Swieta krolowal u mnie
"Superpiernik Mamy Zakowej", w miniony weekend po raz pierwszy w
zyciu zrobilam fasolke po bretonsku rowniez wedlug tej ksiazki. Sa
zupy, ciasta, dania glowne...
A "Caluski.... " to spis potraw, ktore wystepowaly w roznych
dzielach literackich lub kojarza sie z ich bohaterami. Kazdy
przepis jest jednoczesnie opowiadaniem o ksiazce, wiec oprocz
wartosci kulinarnych mamy i kulture :) Aha, w czasie lektury
czlowiek robi sie glodny jak pies, bo kazdy krociutki rozdzial
zawiera przepis. Testowalam placek zbojnika Janosika, zostal
wchloniety radosnie podczas niedzielnego obiadu :)
Obie ksiazki polecam, na pewno mozna je kupic bo wciaz wychodza
wznowienia, a jak nie to jakies "tanie ksiazki" na pewno posiadaja
archiwalne egzemplarze.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2002-02-07 14:40:48

Temat: Re: Fajne ksiazki nie tylko kucharskie
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: Magdalena W. <zolza@usunto_astercity.net>

> A "Caluski.... " to spis potraw, ktore wystepowaly w roznych
> dzielach literackich lub kojarza sie z ich bohaterami.
[cut]
> Obie ksiazki polecam, na pewno mozna je kupic bo wciaz wychodza
> wznowienia, a jak nie to jakies "tanie ksiazki" na pewno posiadaja
> archiwalne egzemplarze.

Caluski tutaj:

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=45042&zet=&ret=wys2
946161

Po 14,50 zl. Link powinien byc w 1 linijce.

Macabra

plasterkowana wedlinka
Paszteciki i krokieciki
Do znawców i miłośników czekolady :))