Farba lub tapeta na glazurę..

1. Data: 2003-05-21 08:32:14

Temat: Farba lub tapeta na glazurę..
Od: "ArturR" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Userów :)

Chodzi mi o farbę, którą można malować płytki (glazurę) w łazience. Podobno
cuś takiego jest na rynku... Może ktoś używał? Ewentualnie mogłaby być
tapeta, którą się da przykleić do płytek...

Będę robił szybki remont łazienki (za rok czy dwa zrobię całkowitą demolkę i
położę nową glazurę, więc nie chcę inwestować teraz)

Proszę o sugestie, pomysły doświadczenia...

Wielkie dzięki

Artur

1. Data: 2003-05-21 14:33:36

Temat: Re: Farba lub tapeta na glazurę..
Od: "ArturR" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyżby nikt nie miał z czymś takim do czynienia? :(((

SZAFA - CZYLI ZRÓB TO SAM
gdzie kupic stol?
jak uruchomić suszarkę w pralce Ardo WD 1000 L pomocy!
Jaka pralke kupic?
Lozko - inaczej czyli jak wykorzystac 36m