Fasolka po bretonsku - CO z tym zrobic?

1. Data: 2003-08-13 11:19:17

Temat: Fasolka po bretonsku - CO z tym zrobic?
Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Ugotowalam wielki gar fasolki po bretonsku, albowiem ja uwielbiamy. Jednak
tym razem trafilam na nienajlepsza fasole i danie nie schodzi w takim
tempie, jak zwykle.
Czy macie moze jakis pomysl, jakby tu takie gotowe danie zmodyfikowac i
podac troche inaczej? No nie wiem... moze zapiekane z serem? Moze jakos z
ziemniaczana papka zapiekane... hmm wlasciwie to najlepiej nie zapiekane, o
mam w tej chwili kiepski piekarnik, ale jak juz nic innego nie bedzie, to
tez moze byc :)

Czekam na pomysly. :) Fasolka czai sie na dnie i straszy ;)

Pozdrawiam
Sasannka

1. Data: 2003-08-13 11:39:57

Temat: Re: Fasolka po bretonsku - CO z tym zrobic?
Od: "mmargaret" <m...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Witkowska" >

> Czekam na pomysly. :) Fasolka czai sie na dnie i straszy ;)

Ponakladaj w pudelka np. po masle, czy margarynie i do zamrazalnika. Za pare
tygodni bedzie jak znalazl.

Malgos

1. Data: 2003-08-13 11:49:15

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bhd7ko$br9$1@atlantis.news.tpi.pl,
Magdalena Witkowska <s...@x...pl> a écrit:
> [...]
> innego nie bedzie, to tez moze byc :)
>
> Czekam na pomysly. :) Fasolka czai sie na dnie i straszy ;)

Dopraw po kreolsku, czyli ta ostra mala papryczka (jezeli masz dostep),
albo w ostatecznosci pieprzem kajenskim.
Hu ha !!!

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-08-13 12:30:10

Od: "Magdalena Witkowska" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponakladaj w pudelka np. po masle, czy margarynie i do zamrazalnika. Za
pare
> tygodni bedzie jak znalazl.

no tka, zwykle to robie,a le nie mam zamrazarki teraz, a lodowka jest stara
i wysadza korki, wiec czasem stoi bez pradu pare godzin w srodku dnia.

Sasannka

1. Data: 2003-08-13 13:54:29

Od: Halina_Sympatico <"halinab"@ sympatico.ca> szukaj wiadomości tego autora

mmargaret wrote:

> Ponakladaj w pudelka np. po masle, czy margarynie i do zamrazalnika. Za pare
> tygodni bedzie jak znalazl.

Ja tez czasami zamrazam. H.

1. Data: 2003-08-13 21:14:28

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
;)

> Dopraw po kreolsku, czyli ta ostra mala papryczka (jezeli masz dostep),
> albo w ostatecznosci pieprzem kajenskim.
> Hu ha !!!

ewentualnie zrób ostra imreze, jak sobie popija, to wszystko na cieplo
zjedza. (czysto teoretyczne rozwazania, bo nigdy fasolki nie podawalam,
tylko wysoko budzetowy bigos, ale i fasolka moze byc niezla po ilus
browcach:)))

pozdrawiam
wkn

1. Data: 2003-08-13 21:41:54

Od: "" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tez moze byc :)
>
> Czekam na pomysly. :) Fasolka czai sie na dnie i straszy ;)

Witam! Przez pomyłkę zamieściłam odpowiedź na Twoje pytanie w"kuchenka z el.
piekarnikiem". Jeśli masz ochotę ją przeczytać to zajrzyj tam. pzdr.

buraczki do sloikow
pesto w mikserze?!?!
tarta na slodko, quiche na słono - czyli kuchnia francuska
Fw: PIKLE-sałatka z ogórków
papryka konserwowa