Ficus benjamin - mokre liscie, plamy na podlodze

11. Data: 2003-10-05 18:45:25

Temat: Re: Ficus benjamin - mokre liscie, plamy na podlodze
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg wrote:

> Na czerwce - Confidor 200 SL.
> Z pozdrowieniami, Maria

To co znalazłam w sklepach to z reguły silnie trujące substancje.
Producenci zalecają stosować w rękawiczkach i maseczkach. Więc nie wiem
czy jest sens to stosować w domu.
Pozdrawiam
Bea

12. Data: 2003-10-05 19:20:46

Temat: Odp: Ficus benjamin - mokre liscie,
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwaz, ze jezeli sa na 200%, to jesli je wszystkie usuniesz, to
> ciagle je jeszcze masz na 100% :-)

To wcale nie jest śmieszne:(:(:(
Tzn tarcznik jak kret - najlepiej polubić i przyzwyczaić się:):):)
Pozdrav.Rene

13. Data: 2003-10-09 14:38:55

Od: "INVESTOR" <J...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

na pewno tarcznik
kup środek owadobójczy firmy substral do zwalczania trudnych szkodników
w tabletkach u mnie pomogło
Jurek

> Może tarcznik - pewnie zaniedbałem profilaktykę.
> Co należy zrobić? - umyć liście, potraktować jakimś środkiem i przejdzie?
> Jeden z nich (ten z ciemnymi liścimi) jest duży (1,8m) - tyle liści do
mycia :(

> Paweł

glicynia i korzenie
Pleśń w dymionie - jak się jej pozbyć?
Skleroza? - to bardzo przyjemne :-)
Wierzba energetyczna - patyczki do nasadzeń, potrzebuje ktoś ?
problem